CBOS 68/2014, Stosunek do instytucji państwa oraz partii politycznych po 25 latach, Komunikat z Badań nr 68/2014, Centrum Badania Opinii Społecznej, Warszawa.
Google Scholar
CBOS 97/2015, Przepływy elektoratów i strategie wyborcze w wyborach prezydenckich, Komunikat z Badań nr 97/2015, Centrum Badania Opinii Społecznej, Warszawa.
Google Scholar
CBOS 99/2015, Sympatia i niechęć do partii i inicjatyw politycznych, Komunikat z Badań nr 99/2015, Centrum Badania Opinii Społecznej, Warszawa.
Google Scholar
Cwalina W. (2000), Telewizyjna reklama polityczna: emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych, Lublin: Wyd. Naukowe KUL.
Google Scholar
Cwalina W., Falkowski A. (2006), Marketing polityczny – perspektywa psychologiczna, Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Google Scholar
Dalton R. J. (1996), Partisanship and Voting, [in:] R. J. Dalton (ed.), Citizen Politics: Public Opinion and Political Parties in Advanced Western Democracies, Chatham, NJ: Chatham House.
Google Scholar
Fernandes J. (2013), Effects of Negative Politicaal Advertising and Message Repetition on Candidate Evaluation, „Mass Communication and Society”, vol. 16.
Google Scholar
Kaid L. L., Chanslor M. (1995), Changing candidate images: The effects of political advertising, [in:] K. L. Hacker (ed.), Candidate images in presidential election, Westport: Praeger.
Google Scholar
Kaid L. L., Postelnicu M., Landreville K., Yun H. J., LeGrange A. G. (2007), The Effects of Political Advertising on Young Voters, „American Behavioral Scientist”, vol. 9.
Google Scholar
Lott B., Lott A., Saris R. (1993), Voter preference and behavior in the presidential election of 1988, „Journal of Psychology”, vol. 127 (1).
Google Scholar
Mutz D. C. (2007), Political psychology and choice, [in:] R J. Dalton, H. D. Klingemann (eds.), Oxford Handbook of Political Behavior, New York: Oxford University Press.
Google Scholar
National Electoral Commission announcement of 3rd September 2015 - Komunikat Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 3 września 2015 r. w sprawie sprawozdań finansowych komitetów wyborczych uczestniczących w wyborach Prezydenta RP, przeprowadzonych w dniach 10 maja 2015 r. i 24 maja 2015 r., http://pkw.gov.pl/wybory-prezydenta-rp-2015/komunikat-panstwowej-komisji-wyborczej-z-dnia-3-wrzesnia-2015.html (25.09.2015).
Google Scholar
Nelson S. C. (2008), Feeling thermometer, [in:] P. Lavrakas (ed.), Encyclopedia of survey research methods, Thousand Oaks, CA: Sage.
Google Scholar
Olszanecka A. (2012), Rola telewizyjnych reklam wyborczych w procesie postrzegania partii politycznych przez młodych ludzi, [in:] A. Turska – Kawa (ed.), Polityka w opinii młodych. Idee-Instytucje-Obywatele, Katowice: REMAR.
Google Scholar
Olszanecka A. (2014), Wpływ telewizyjnych reklam wyborczych z kampanii wyborczej do PE 2014 na postrzeganie partii politycznych, [in:] A. Olszanecka (ed.), Polityka-Media-Relacje interpersonalne. Małe formy eksperymentalne z zakresu komunikowania, Katowice: REMAR.
Google Scholar
Pawełczyk P., Jankowiak B. (2013), Cechy wizerunku politycznego a emocje w głosowaniu na Bronisława Komorowskiego i Jarosława Kaczyńskiego w wyborach prezydenckich w 2010 roku. Raport z badań postaw politycznych studentów, „Przegląd Politologiczny”, nr 2.
Google Scholar
Pieńkowski R., Podlaszewska K. (1991), Raporty z Sopotu, [in:] M. Grabowska, I. Krzemiński (eds.), Bitwa o Belweder, Warszawa: Wydawnictwo Myśl.
Google Scholar
Poguntke T., Scarrow S. E. (1996), The Politics of Anti-Party Sentiment: Introduction, „European Journal of Political Research”, vol. 29.
Google Scholar
Presidential election 2015 - 1st round Wybory prezydenckie 2015 – I tura, http://www.tvn24.pl/wybory-prezydenckie-2015,117,m (20.09.2015).
Google Scholar
Putnam R. D., Pharr S. J., Dalton R. J. (2000), Introduction: What’s Troubling the Trilateral Democracies?, [in:] S. J. Pharr, R. D. Putnam, Disaffected Democracies: What’s Troubling the Trilateral Democracies?, Princeton: Princeton University Press.
Google Scholar
Torcal M., Gunther R., Montero J. R. (2001), Anti-party sentiments in Southern Europe, Working Paper 2001/170, Madryt: Instituto Juan March de Estudios e Investigaciones, Centro de Estudios Avanzados en Ciencias Sociales.
Google Scholar
Turska-Kawa A. (2012) Emocjonalny odbiór kampanii wyborczych w poszczególnych elektoratach w wyborach parlamentarnych 2011, [in:] A. Turska-Kawa, W. Wojtasik (eds.), Wybory parlamentarne 2011, Katowice: REMAR.
Google Scholar
Wattenberg M. P. (1987), The hollow realignment: Partisan change in a candidate-centered era, „Public Opinion Quarterly”, vol. 51.
Google Scholar
Wilcox C., Sigelman L., Cook E. (1989), Some like it hot: Individual differences in responses to group feeling thermometers, „Public Opinion Quarterly”, vol. 53 (2).
Google Scholar