Bendyk, E. (2015). Jak internet zmienia politykę. Polityka, 10-17.06.
Google Scholar
CBOS 144/2015. Zaufanie do polityków w ostatnich dniach kampanii wyborczej. Komunikat z Badań nr 144/2015. Warszawa: Centrum Badania Opinii Społecznej.
Google Scholar
Dziedzic, M. (2015). Nowe lwice lewicy. Polityka, 14-20.01.
Google Scholar
Dziemidok-Olszewska, B. (2003). Instytucja prezydenta w państwach Europy Środkowo-Wschodniej. Lublin: UMCS.
Google Scholar
IPSOS (2015). Wybory prezydenckie. Wyborca Kukiza? Wykształcony, młody i wkurzony. A kto głosował na Dudę i Komorowskiego? http://wyborcza.pl/1,75398,17896394,Wybory_prezydenckie__Wyborca_Kukiza__Wyksztalcony_.html (29.05.2015).
Google Scholar
IPSOS (2015a). Sondaż Ipsos: kogo poparli wyborcy Kukiza, Ogórek i Korwin-Mikkego? http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1449306,Sondaz-Ipsos-kogo-poparli-wyborcy-Kukiza-Ogorek-i-KorwinMikkego (29.05.2016).
Google Scholar
Kacprzak, M. (2015). Siła narracji. Powrót do ogniska. Nowe Media, 9, 97-104.
Google Scholar
Kolczyński, M. (2015). Substitute Candidate” in Polish Campaign Practice, Political Preferences, 11, 19-33.
Google Scholar
Krasowski, R. (2014). Czas gniewu. Rozkwit i upadek imperium SLD. Warszawa: Czerwone i Czarne.
Google Scholar
Krasowski, R. (2016). Czas Kaczyńskiego. Polityka jako wieczny konflikt. Warszawa: Czerwone i Czarne.
Google Scholar
KRRiT (2014). Monitoring wyborczy telewizyjnych programów publicystycznych. Wybory samorządowe 2014. Raport Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/images/foto_baza/wykresy-do-monitoringow-wybor/wybory_-ogolnopolskie_-publicystyczne_bt---samorzad-2014-r_2.pdf (25.04.2016).
Google Scholar
KRRiT (2015). Monitoring wyborczy telewizyjnych serwisów informacyjnych. Wybory prezydenckie 2015. Telewizje ogólnopolskie – I tura. Raport Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0/komunikaty/monitoringwybory-2015/raport-telewizyjne-serwisy-informacyjne--i-tura.pdf (29.03.2016).
Google Scholar
KRRiT (2015a). Monitoring wyborczy telewizyjnych serwisów informacyjnych. Wybory prezydenckie 2015. Telewizje ogólnopolskie – II tura. Raport Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0/komunikaty/monitoringwybory-2015/raport-telewizyjne-serwisy-informacyjne--ii-tura.pdf, (29.03.2016).
Google Scholar
KRRiT (2015b). Monitoring wyborczy telewizyjnych serwisów informacyjnych. Wybory do Parlamentu RP 2015. Raport Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0/komunikaty/wybory-2015/monitoring-wyborczytelewizyjnych-serwisow-informacyjnych.-wybory-do-parlamentu-rp-2015.pdf, (29.12.2015).
Google Scholar
Łódzki, B. (2010). Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 r. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.
Google Scholar
Maguś, W. (2014). Wizerunki polityków w cieniu wydarzeń nadzwyczajnych. Kampania wyborcza na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2010 roku, Lublin: UMCS.
Google Scholar
Mair, P. (2015). Ruling The Void: The Hollowing Of Western Democracy. London, New York: Verso.
Google Scholar
McCombs, M. (2008). Ustanawianie agendy: media i opinia publiczna. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Mistewicz, E. (2011). Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają. Gliwice: Helion.
Google Scholar
Mistewicz, E. (2015). Pawel Kukiz człowiek atakujący media. Nowe Media, 9, 105.
Google Scholar
Pieńkowski, M. (2015). Lis i Karolak cytowali sfałszowane słowa córki Dudy. http://www.rp.pl/artykul/1202133-Lis-i-Karolak-cytowali-sfalszowane-slowa-corki-Dudy.html (1.05.2016).
Google Scholar
PKW. www.pkw.gov.pl (20.04.2016).
Google Scholar
Program of Duda, Umowa Programowa – Andrzej Duda. http://andrzejduda.pl/umowaprogramowa (18.04.2016).
Google Scholar
Program of Ogórek, Najważniejsze punkty programu – Magdalena Ogórek. http://www.magdalenaogorek.eu/program/najwazniejsze-punkty-programu/ (18.04.2016).
Google Scholar
Reif, K. & Schmitt, H. (1980). Nine second-order national elections -A conceptual framework for the analysis of European election results. European Journal of Political Research, 9, 3-44.
Google Scholar
Skrzypiński, D. (2011). Proces mianowania kandydatów w wyborach prezydenckich jako mechanizm rozstrzygania dylematów strategicznych. Studia Politologiczne, 19, 44-62.
Google Scholar
Szlendak, T. (2015). Bigos z Budyniem. Polityka, 1-9.06.
Google Scholar
Tavits, M. (2009). Presidents with Prime Ministers. Do Direct Elections Metter?. Oxford: University Press.
Google Scholar
Wojtasik, W. (2012). Funkcje wyborów w III Rzeczpospolitej. Teoria i praktyka. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar
wPolityce.pl (2015). Michnik na gali Lewiatana: „Nie oddajmy Polski gówniarzom”?! Tego nie ma w relacji „Wyborczej”…http://wpolityce.pl/polityka/244201-michnik-na-galilewiatana-nie-oddajmy-polski-gowniarzom-tego-nie-ma-w-relacji-wyborczej (1.05.2016).
Google Scholar
Zuba, K. (2012). Polska scena polityczna. Ciągłość i zmiana. Warszawa: Wyd. Sejmowe.
Google Scholar