Bourdieu, P., & Wacquant, J.D.L. (2001). Zaproszenie do socjologii refleksyjnej, trans. A. Sawisz. Warszawa: Wydawnictwo Oficyna Naukowa.
Google Scholar
Coleman, J. (1988). Social Capital in the Creation of Human Capital. The American Journal of Sociology, 94, 95-120.
Google Scholar
Cwalina, W. (2001). Internet: nowy multikanał marketingu politycznego. [In:] T. Zasępa (ed.), Internet : fenomen społeczeństwa informacyjnego. Częstochowa: Edycja św. Pawła.
Google Scholar
Czapiński, J., & Panek, T. (2011). Diagnoza społeczna 2011. Warunki i jakość życia Polaków. Warszawa: Rada Monitoringu Społecznego.
Google Scholar
Dziadzia, B. (2008). Wpływ mediów. Konteksty społeczno-edukacyjne. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.
Google Scholar
Działek, J. (2011). Kapitał społeczny – ujęcia teoretyczne i praktyka badawcza. Studia Regionalne i Lokalne, 3, 100-118.
Google Scholar
Freeman, R. E. (1984). Strategic management: a stakeholder approach. Boston: Pitman/Ballinger.
Google Scholar
Gasik, S. (2013). Zaufanie i partnerstwo jako alternatywa dla kontroli w projektach publicznych. http://www.sybena.pl/dokumenty/Projekty-Publiczne/Zaufanie-i-partnerstwo-jakoalternatywa-dla-kontroli-w-projektach-publicznych.pdf (22.06.2016).
Google Scholar
Hampton, K., & Wellman, B. (2000). Examining Community In the Digital Neighborhood. [In:] T. Ishida, K.K. Isbister (eds). Digital Cities: Technologies, Experiences and Future Perspectives, Berlin: Springer Verlag.
Google Scholar
Jaruga, K. (2013). Sieci społecznościowe w polityce: medium (dez)informacyjne? Kultura-Media-Teologia, 13, 53-67.
Google Scholar
Jasiewicz, J. (2012). Analiza SWOT poziomu kompetencji informacyjnych i medialnych polskiego społeczeństwa w oparciu o istniejące badania społeczne. [In:] J. Lipszyc (ed.). Cyfrowa przyszłość. Edukacja medialna i informacyjna w Polsce – raport otwarcia. Warszawa: Fundacja Nowoczesna Polska.
Google Scholar
Kaplan, A.M., & Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media. Business Horizons, 53 (1), 59-68.
Google Scholar
Kawik, A. (2012). Ponad połowa Polaków korzysta z mediów społecznościowych. http://socialpress.pl/2012/03/ponad-polowa-polakow-korzysta-z-mediowspolecznosciowych/# (22.06.2016).
Google Scholar
Kaznowski, D. (2008). Nowy marketing, Warszawa: VFP Communications Sp. z o.o.
Google Scholar
Komorowska, B. (2015). Aktywność internetowa dzieci i młodzieży – wskazania dla praktyki pedagogicznej. Edukacja-Technika-Informatyka, 6(4), 111-117.
Google Scholar
Kowalczyk, R. (2009). Media lokalne w Polsce, Poznań: Wydawnictwo Naukowe Contact.
Google Scholar
Krzyminiewska, G. (2003). Znaczenie zaufania w tworzeniu kapitału społecznego. Ekonomiczny i społeczny wymiar. Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny, LXV (2), 221-227.
Google Scholar
Levinson, P. (2010). Nowe nowe media, trans. M. Zawadzka. Kraków: Wydawnictwo WAM.
Google Scholar
Majorek, M. (2010). Nowa jakość kampanii wyborczych na przykładzie amerykańskich kandydatów do urzędu prezydenta w pierwszej dekadzie XXI wieku. [In:] M. du Vall, A. Walecka-Rynduch (eds), „Stare” i „nowe” media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy. Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne-Oficyna Wydawnicza AFM.
Google Scholar
Newcombe, R. (2003). From client to project stakeholders: a stakeholder mapping approach. Construction Management and Economics, 21(8), 841-848.
Google Scholar
Ogonowska, A. (2003). Edukacja medialna. Klucz do rozumienia społecznej rzeczywistości, Kraków: Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Societas Vistulana.
Google Scholar
Putnam, R. (1995a). Bowling Alone: America’s Declining Social Capital. Journal of Democracy, 6(1), 65-78.
Google Scholar
Putnam, R. (1995b). Demokracja w działaniu: tradycje obywatelskie we współczesnych Włoszech, trans. J. Szacki. Kraków: Wydawnictwo Znak.
Google Scholar
Rakocy K. (2016), Dwa plemiona czy więcej? Polaryzacja w serwisach społecznościowych w Polsce 2015-2016 r. http://www.slideshare.net/kamilrakocy/dwa-plemiona-czy-wicej (24.06.2016).
Google Scholar
Siemieniecki, B. (2008). Przedmiot i zadania mediów w edukacji. [In:] B. Siemieniecki (ed.), Pedagogika medialna, vol. 1. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Sokołowski, M. (2004). Edukacja medialna. Nowa generacja pytań i obszarów badawczych. Olsztyn: Oficyna Wydawnicza Kastalia.
Google Scholar
Strykowski, W. (2008). Kształcenie wspomagane mediami a edukacja medialna. [In:] T. Lewowicki, B. Siemieniecki (eds). Współczesna technologia informacyjna i edukacja medialna. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
Google Scholar
Stunża, G.D. (2012). Edukacja medialna w podstawie programowej. [In:] J. Lipszyc (ed.), Cyfrowa przyszłość. Edukacja medialna i informacyjna w Polsce – raport otwarcia. Warszawa: Fundacja Nowoczesna Polska.
Google Scholar
Sztompka, P. (2002). Socjologia. Kultura zaufania. Kraków: Wydawnictwo Znak.
Google Scholar
Wallace, P. (2001). Psychologia Internetu, trans. T. Hornowski, Poznań: Dom Wydawniczy Rebis.
Google Scholar
Williams, R. (2012). Revealed: The third largest ‘country’ in the world - Facebook hits one billion users, “The Independent”, http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-andtech/news/revealed-the-third-largest-country-in-the-world-facebook-hits-one-billionusers-8197597.html (24.06.2016).
Google Scholar
Zając, J. (2016). Dwa plemiona czy więcej – polaryzacja Polaków w mediach społecznościowych, https://blog.sotrender.com/pl/2016/03/polaryzacja-polakow-w-mediachspolecznosciowych/ (30.06.2016).
Google Scholar