AGB Polska analizuje oglądalność komisji śledczej podczas wakacji. [AGB Poland examines the viewership of inquiry commissions during the holidays] http://mmp24.pl/artykuly/11456,agbpolska-analizuje-ogladalnosc-komisji-sledczej-podczas-wakacji (12.03.2016).
Google Scholar
Biskup, B. (2011). Rozwój doradztwa politycznego w Polsce, [in:] K. Churska-Nowak, S. Drobczyński (eds), Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Polsce. Poznań: Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa.
Google Scholar
Blumenthal, S. (1982). The Permanent Campaign. New York: Simon & Schuster.
Google Scholar
Borowska, K. (2011). Wszyscy spin doktorzy Prawa i Sprawiedliwości. http://www.rp.pl/artykul/638831.html? print=tak&p=0 (9.01.2016).
Google Scholar
CBOS 117/97. Zainteresowanie wyborami. Komunikat z Badań nr 117/97. Warszawa: Centrum Badania Opinii Społecznej.
Google Scholar
CBOS 135/2010. Polacy o sondażach i ich znaczeniu. Komunikat z Badań nr 135/2010. Warszawa: Centrum Badania Opinii Społecznej.
Google Scholar
Dudek, A. (2007). Historia polityczna Polski 1989-2005, Kraków: Znak.
Google Scholar
Francuz, P. (2005). Wpływ mediów na przebieg i wyniki politycznych kampanii wyborczych. Zeszyty Telewizyjne, 10, 167-179.
Google Scholar
Garlicki, J. (2010). Komunikowanie polityczne – od kampanii wyborczej do kampanii permanentnej. Studia Politologiczne, 16, 26-45.
Google Scholar
Gąsior, M. (2014). Sondaż na ogromnej próbie: PO wygrywa wybory, Korwin i Palikot w parlamencie. http://natemat.pl/101213,sondaz-na-ogromnej-probie-po-wygrywa-wyborykorwin-i-palikot-w-parlamencie (10.06.2014).
Google Scholar
Grabowska, M. (2004). Cienie PRL, [in:] M. Marody (ed.), Zmiana czy stagnacja: społeczeństwo polskie po czternastu latach transformacji. Warszawa: Scholar.
Google Scholar
Ignaczewski, G. (2005), Specyfika marketingu politycznego w Polsce. Toruń: Wyd. Adam Marszałek.
Google Scholar
Indulski, G., & Pleśniak, R. (2005). IV Prezydent Pospolitej. Wprost, 43/2005.
Google Scholar
Janicki, M., & Władyka, W. (2005). Wybory jak rozbiory. Polityka, 44/2005.
Google Scholar
Janion, M. (1992). Nie wszystko stracone. Polityka, 48/1992.
Google Scholar
Łukasiak, A., & Zalewska, L. (2005). Polowanie na prezydenta. Newsweek, 40/2005.
Google Scholar
Makarenko, V. (2011). Kampania, jakiej jeszcze nie było. Gazeta Wyborcza, 238/2011.
Google Scholar
Marzęcki, R. (2012a). Konstruowanie wzajemnych relacji jako element stylu uprawiania polityki PO i PiS. Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2, 99-116.
Google Scholar
Marzęcki, R. (2012b). Konfliktowy styl uprawiania polityki a widoczność medialna, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, 26, 279-294.
Google Scholar
Mocek, S. (2004). Style politycznego myślenia i działania: perspektywa historyczna i wyzwania współczesności. Studia Polityczne, 16, 255-290.
Google Scholar
Newman, B. I. (1999). Politics in an Age of Manufactured Images. Journal for Mental Changes, 5(2), 7-26.
Google Scholar
Pieńkowski, R., & Podlaszewska, K. (1991). Raporty z Sopotu, [in:] M. Grabowska, I. Krzemiński (eds), Bitwa o Belweder. Warszawa: Myśl i Wyd. Literackie.
Google Scholar
Piontek, D. (2011). Komunikowanie polityczne i kultura popularna. Tabloidyzacja informacji o polityce. Poznań: Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM.
Google Scholar
Sabato, L. J. (2013). Barack Obama and New America. Changing Face of Politics. Lanham, MD: Rowman & Littlefield Publishers.
Google Scholar
Silverstein, K. (2015). Just Who Is Sidney Blumenthal, the Clintons’ Closest Advisor?, http://observer.com/2015/11/just-who-is-sidney-blumenthal-the-clintons-closest-advisor/ (29.03.2016).
Google Scholar
Sondaże opinii publicznej [Public opinion polls]. Informacja nr 39/1992, Biuro Studiów i Ekspertyz, http://biurose.sejm.gov.pl/teksty_pdf_92/i-39.pdf (10.06.2014).
Google Scholar
Staszkiewicz-Piekut, A. (2012). Tusk zmienił zdanie ws. ACTA; opozycja: to reakcja na sondaże (synteza). http://www.lex.pl/czytaj/-/artykul/tusk-zmienil-zdanie-ws-acta-opozycja-toreakcja-na-sondaze-synteza (10.06.2014).
Google Scholar
Stysiak, M. (2015). Duda wygrał przez Facebooka. http://wyborcza.biz/biznes/1,147752,18001921,Duda_wygral_przez_Facebooka.html (10.03.2016).
Google Scholar
Sułek, A. (2001). Funkcje (i dysfunkcje) badań opinii publicznej w ustroju demokratycznym. Przypadek Rzeczpospolitej Polskiej, [in:] E. Hałas (ed.), Rozumienie zmian społecznych. Lublin: Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
Google Scholar
Szafrański, J. (2009). Hermeneutyka dyskursu postpolitycznego, Annales Universitatis Mariae Curiae-Skłodowska. Sectio I, 34, 167-177.
Google Scholar
Szawiel, T. (2002). Podział na lewicę i prawicę w Polsce po 1989 roku – jego sens i trwałość, [in:] R. Markowski (ed.), System partyjny i zachowania wyborcze. Dekada polskich doświadczeń, Warszawa: Instytut Studiów Politycznych PAN & Friedrich Ebert Stiftung.
Google Scholar
Wpolityce.pl (2015). Czy Andrzej Duda wygrał wybory dzięki internetowi? Paweł Szefernaker o kulisach kampanii prezydenckiej. NASZ WYWIAD, [Did Andrzej Duda win the election thanks to the internet? Paweł Szefernaker behind the scenes of the presidential campaign] http://wpolityce.pl/polityka/254307-czy-andrzej-duda-wygral-wybory-dzieki-internetowipawel-szefernaker-o-kulisach-kampanii-prezydenckiej-nasz-wywiad (10.03.2016).
Google Scholar
Verćić, D. (1999). The Politics of Total Communication. Journal for Mental Changes, 5(2), 51-63.
Google Scholar
Załuska, W. (2005). Dwie Polski kandydatów. Gazeta Wyborcza, 233/2005.
Google Scholar
Zaręba, A. (2009). Spektakl medialny jako instrument kreowania wizerunku polityka, [in:] M. Sokołowski (ed.), Za kulisami spektaklu. Medialne wizerunki polityki. Toruń: Wyd. Adam Marszałek.
Google Scholar
Zaręba, A. (2014). Badania opinii publicznej oraz doradztwo polityczne: teoria i praktyka. Preferencje polityczne, 8, 145-159.
Google Scholar