Analiza serwisów informacyjnych TVP na tle serwisów nadawców komercyjnych pod kątem rzetelności, bezstronności i obiektywizmu, 2013,
Google Scholar
http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/pliki/publikacje/prezentacje_2013/analiza-programow-informacyjnych.pdf (12.06.2017).
Google Scholar
Banks, M. (2009). Materiały wizualne w badaniach jakościowych, Warszawa: PWN.
Google Scholar
Berkowitz, D.A. (2011). Introduction. W: D.A. Berkowitz (red.), Cultural Meaning of News. Thousand Oaks, CA: Sage.
Google Scholar
Boyd, A. (2006). Dziennikarstwo radiowo-telewizyjne. Techniki tworzenia programów informacyjnych. Kraków: Wyd. UJ.
Google Scholar
Dijk, T. van. (2007). The Study of Discourse – an Introduction, http://www.discourses.org/OldArticles/The%20study%20of%20discourse.pdf (1.09.2015).
Google Scholar
„Fakty” na czele oglądalności dzienników w czerwcu. „Teleexpress” stracił 590 tys. widzów, (2017). http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fakty-na-czele-ogladalnosci-dziennikow-w-czerwcu-teleexpress-stracil-590-tys-widzow (5.07.2017).
Google Scholar
Dobek-Ostrowska, B. (2011). Polski system medialny na rozdrożu. Media w polityce. Polityka w mediach. Wrocław: Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego.
Google Scholar
Fras, J. (1999). Dziennikarski warsztat językowy. Wrocław: Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego.
Google Scholar
Jakubowicz, K. (2007). Media publiczne: początek końca czy nowy początek?. Warszawa: Wyd. Profesjonalne i Akademickie.
Google Scholar
Głowacki, A. (2017). Stosunek do przyjmowania uchodźców. Komunikat z badań CBOS, nr 44.
Google Scholar
Hallin, D.C, Mancini, P. (2007). Systemy medialne. Trzy modele mediów i polityki w ujęciu porównawczym. Kraków: Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Jurga-Wosik, K., Stępińska, A., Narożna, D., Secler, B., & Adamczewska K. (2017). Między informacją a komentarzem: polski model dziennikarstwa w świetle badań empirycznych. W: I. Hofman & D. Kępa-Figura (red.), Współczesne media : gatunki w mediach. T. 1, Zagadnienia teoretyczne, gatunki w mediach drukowanych. Lublin: Wyd. UMCS.
Google Scholar
Lisowska-Magdziarz, M. (2006). Analiza tekstu w dyskursie medialnym. Kraków: Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Lisowska-Magdziarz, M. (2008). Media powszednie. Środki komunikowania masowego i szerokie paradygmaty medialne w życiu codziennym Polaków u progu XXI wieku, Kraków: Wyd. UJ.
Google Scholar
Lisowska-Magdziarz, M. (2015). Pytanie o genologię mediów w kulturze partycypacji. Próba rekonesansu metodologicznego. W: W. Godzic, A. Kozieł, & J. Szylko-Kwas (red.), Gatunki i formaty we współczesnych mediach. Warszawa: Poltext.
Google Scholar
McCombs, M. (2008). Ustanawianie agendy: media masowe i opinia publiczna. Kraków: Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Mielczarek, T. (2007). Monopol. Pluralizm. Koncentracja. Warszawa: Wyd. Akademickie i Profesjonalne.
Google Scholar
Monitoring wyborczy telewizyjnych serwisów informacyjnych. Wybory do Parlamentu RP 2015. Raport podsumowujący. Telewizje ogólnopolskie (2015a), http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0/komunikaty/wybory-2015/monitoring-wyborczy-telewizyjnych-serwisow-informacyjnych.-wybory-do-parlamentu-rp-2015.pdf (12.06.2017).
Google Scholar
Monitoring wyborczy telewizyjnych serwisów informacyjnych. Wybory prezydenckie 2015. Raport podsumowujący. Telewizje ogólnopolskie II tura (2015b), http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0/komunikaty/monitoring-wybory-2015/raport-telewizyjne-serwisy-informacyjne--i-tura.pdf (12.06.2017).
Google Scholar
Nierenberg, B. (2011). Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe. Kraków: Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Nowak, E. (2009). Komercjalizacja komunikacji politycznej – infotainment i politainment w programach informacyjnych. Annales Uniersitatis Mariae Curie-Skłodowska, vol. XVI (2), 201–13.
Google Scholar
Palczewski, M. (2010). Nowy paradygmat newsa, infotaimentu i tabloidyzacji na przykładzie telewizyjnych serwisów informacyjnych (Wiadomości TVP i Fakty TVN). W: K. Wolny-Zmorzyński, W. Furman, B. Nierenberg, & J. Marszałek-Kawa (red.), Ludzie polskich mediów. Celebryci a redaktorzy. Toruń: Wyd. Adam Marszałek.
Google Scholar
Seklecka, A. (2011). Media–polityka–manipulacja medialna. Przypadek Polski po 1989 roku. Toruń: Wyd. Adam Marszałek.
Google Scholar
Seklecka, A. (2017). Rytuały medialne w komunikowaniu masowym. Przypadek telewizyjnych serwisów informacyjnych „Fakty” TVN i „Wiadomości” TVP. Toruń: Wyd. Naukowe UMK.
Google Scholar
Skowronek, B. (2014). Mediolingwistyka. Wprowadzenie. Kraków: WN UP.
Google Scholar
Warchała, J. (2004). Horyzonty manipulacji: perswazja, manipulacja, interpretacja. W: P. Krzyżanowski & P. Nowak (red.), Manipulacja w języku. Lublin: Wyd. UMCS.
Google Scholar
Tuchman, G. (1978). Making News. A Study in the Construction of Reality. London: The Free Press.
Google Scholar
Ustawa o radiofonii i telewizji z 29 grudnia 1992 r. (Dz.U. 1993 nr 7 poz. 34 z późn. zm.).
Google Scholar
Wojtak, M. (2004). Gatunki prasowe. Lublin: Wyd. UMCS.
Google Scholar
Wolny-Zmorzyński, K., & Kaliszewski, A. (2014). Rodzaje i gatunki dziennikarskie. W: K. Wolny-Zmorzyński, A. Kaliszewski, J. Snopek, & W. Furman (red.), Prasowe gatunki dziennikarskie. Warszawa: Poltext.
Google Scholar