Dahl A. R., Stinebrickner B. (2007), Współczesna analiza polityczna, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR.
Google Scholar
Jeziński M. (2004), Marketing polityczny, a procesy akulturacyjne, Toruń: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
Google Scholar
Korzeniowski K. (2002), Psychospołeczne uwarunkowania zachowań wyborczych, [w:] K. Skarżyńska (red.), Podstawy psychologii politycznej, Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka.
Google Scholar
Lipset M. S. (1998), Homo politicus. Społeczne podstawy polityki, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Mandrosz J. (2002), Czynniki ograniczające racjonalność poglądów i zachowań politycznych, [w:] K. Skarżyńska (red.), Podstawy psychologii politycznej, Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka.
Google Scholar
Popkin L. S. (1998), Spekulujący wyborca: komunikacja i perswazja w kampaniach prezydenckich, [w:] J. Szczupaczyński (red.), Władza i społeczeństwo, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR.
Google Scholar
Raciborski J. (2002), Zachowania wyborcze Polaków, [w:] M. Marody (red.), Polska na przełomie XX i XXI wieku, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR.
Google Scholar
Schulz W. (2006), Komunikacja polityczna. Koncepcje teoretyczne i wyniki badań empirycznych na temat mediów masowych w polityce, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Skarżyńska K. (2002), Aktywność i bierność polityczna, [w:] K. Skarżyńska (red.), Podstawy psychologii politycznej, Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka.
Google Scholar
Skarżyńska K. (2005), Człowiek a polityka - zarys psychologii politycznej, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR.
Google Scholar
Załęski P., Szałański A., Żołądek Ł. (2007), Przegrani i wygrani transformacji wobec rzeczywistości społeczno-politycznej, Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.
Google Scholar
Zarycki T. (2002), Region jako kontekst zachowań politycznych, Warszawa.
Google Scholar