Opublikowane: 2014-01-01

Celebrytyzacja polityki w opiniach wyborców

Tomasz Olczyk

Abstrakt

The article presents voters opinion about two aspects of political cele- britization: celebritization of style and substance of politicians' communication and politization fo celebrities. 64% of respondents sees similarities between politicians' and celebrities' communication form and content while only 22% of respondents agree with the thesis of politization of celebrities.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Olczyk, T. (2014). Celebrytyzacja polityki w opiniach wyborców. Political Preferences, (8). Pobrano z https://journals.us.edu.pl/index.php/PP/article/view/4253

Nr 8 (2014)
Opublikowane: 2014-01-01


eISSN: 2449-9064
Ikona DOI 10.31261/polpre

Wydawca
Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Fundacja Uniwersytetu Śląskiego

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.