Budzyńska-Daca, A. (2015). Retoryka debaty. Polskie wielkie debaty przedwyborcze 1925-2005. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Czuba, K. (2007). Katolickie zasady etyki dziennikarskiej. Toruń: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej.
Google Scholar
Dobosz, I. (2008). Prawo i etyka w zawodzie dziennikarskim. Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
Google Scholar
Dyczewski L. (2009). Więź ze społeczeństwem i dobra jakość mediów. W: I. Skubiś (red.). Media Publiczne. Misja czy komercja? Ocena i cele. Częstochowa: Biblioteka Niedzieli.
Google Scholar
Golinowski, J. (2007). Reality show medialnej demokracji. W: M. Karwat (red.). Paradoksy polityki. Warszawa: Dom Wydawniczy Elipsa.
Google Scholar
Kita, M. (2004). Medialna moda na dialog. W: M. Kita, & J. Grzenia (red.). Dialog a nowe media. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar
Lasch, Ch. (1997). Bunt elit. Kraków: Wydawnictwo Platan,.
Google Scholar
Lepa, A (2008). Czwarta władza. Mit czy rzeczywistość? Narodziny mediokracji. W: I. Skubiś (red.). Mediokracja w Polsce. Częstochowa: Biblioteka Niedzieli.
Google Scholar
Lewiński, P. H. (2012). Neosofistyka. Argumentacja retoryczna w komunikacji potocznej. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.
Google Scholar
Mrozowski, M. (2001). Media masowe. Władza, rozrywka, biznes. Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.
Google Scholar
Olechnicki, K., & Załęcki, P. (1999). Słownik socjologiczny. Toruń: Wydawnictwo Graffiti BC.
Google Scholar
Roskin, R. L., Cord, M. G.,, Medeiros, J. A., & Jones, W. S. (2001). Wprowadzenie do nauk politycznych. Poznań: Zysk i Spółka.
Google Scholar
Sartori, G. (1998). Teoria demokracji. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Szymanek, K. (2001). Sztuka argumentacji. Słownik terminologiczny. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar