Dalin, P. & Rust, V. D. (1996). Towards schooling for the twenty-first century. London–New Jork: Cassell. Karagiannidis, C., Politis, P., & Karasavvidis, I. (2014).
Research on e-learning and ICT in education: Technological, pedagogical and instructional perspectives. Berlin: Springer.
King, A. & Schneider, B. (1992). Pierwsza rewolucja globalna: raport Rady Klubu Rzymskiego. Trans. W. Rączkowska & S. Rączkowski. Warszawa: Polskie Towarzystwo Współpracy z Klubem Rzymskim.
Kwieciński, Z. (2000). Tropy – ślady – próby. Studia i szkice z pedagogii pogranicza. Poznań–Olsztyn: Edytor.
Lewowicki, T. (1994). Przemiany oświaty. Szkice o ideach i praktyce edukacyjnej. Warszawa: Wydawnictwo Edukacyjne ŻAK.
Plebańska, M. Podręczniki elektroniczne – przegląd dostępnych rozwiązań. Accessed 27 September 2017. Retrieved from http://www.e-edukacja.net/dziewiata/referaty/Sesja_2b_4.pdf.
Podstawa programowa kształcenia ogólnego z komentarzem. Szkoła podstawowa. Informatyka. MEN, ORE, pp. 1–29. Accessed 16 September 2017. Retrieved from http://new.ore.edu.pl/index.php/ppko/. Podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego dla szkoły podsta- wowej z komentarzem.
Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna. ORE, MEN, pp. 1–55. Accessed 10 November 2017. Retrieved from https://www.ore.edu.pl/nowa-podstawa
-programowa/WYCHOWANIE%20PRZEDSZKOLNE,%20EDUKACJA%20WCZESNOSZKOLNA/Podstawa%20programowa%20wychowania%20przedszkolnego%20i%20 kształcenia%20ogólnego%20dla%20szkoły%20podstawowej%20z%20komentarzem.pdf.
Podsumowanie działań MEN i MC. Accessed 17 September 2017. Retrieved from http://progra mowanie.men.gov.pl/cyfryzacja-szkol-podsumowanie-dzialan-ministerstwa-edukacji-narodo wej-i-ministerstwa-cyfryzacji/.
Powołanie wojewódzkich koordynatorów ds. innowacji. Accessed 16 September 2017. Retrieved from https://men.gov.pl/ministerstwo/informacje/wojewodzcy-koordynatorzy-do-s... w-edukacji-powolani.html.
Program eTwinning: rejestracja i narzędzia krok po kroku. Accessed 17 September 2017. Retrieved from https://issuu.com/frse/docs/etwinning_rejestracja_i_narzedzia_p.
Pyżalski, J. (2012). Agresja elektroniczna i cyberbullying jako nowe ryzykowne zachowania młodzieży. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.
Rada ds. edukacji informatycznej i medialnej. Accessed 17 September 2017. Retrieved from http:// oswiataiprawo.pl/aktualnosci/rada-do-spraw-edukacji-informatycznej-i-medialnej/.
Smyrnova-Trybulska, E. (2018). Technologie informacyjno-komunikacyjne i e-learning we współ- czesnej edukacji. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Smyrnova-Trybulska, E. (Ed.). (2009). Theoretical and practical aspects of distance learning. Cieszyn: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Smyrnova-Trybulska, E. (Ed.). (2017). E-learning, volume 9. Effective development of teachers’ skills in the area of ICT and e-learning. Katowice–Cieszyn: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Sysło, M. M. Kierunki rozwoju edukacji wspieranej technologią. Nowe technologie w edukacji. Propozycja strategii i planu działania na lata 2014–2020. Accessed 17 September 2017. Retrieved from https://kometa.edu.pl/biblioteka-cyfrowa/publikacja,310,kierunki-rozwoju... wspieranej-technologia-nowe-technologie-w-edukacji-propozycja-strategii-i-planu-dzialania-na-lata-2014.
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe. Accessed 16 September 2017. Retrieved from http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20170000059/U/D2017005....
Zelenika, I. & Pearce, J. M. (2013). The Internet and other ICTs as tools and catalysts for sustainable development: Innovation for 21st century. Information Development, 29(3), 217–232.
Google Scholar