Opublikowane: 2021-06-29

Nauczanie przedmiotu „Połączenie systemów” na Uniwersytecie Estremadura

Juan Arias Masa Logo ORCID , Rafael Martín Espada Logo ORCID , Juan Arias Abelaria Logo ORCID

Abstrakt

Niniejsza praca opisuje proces nauczania przedmiotu „Połączenie systemów” w Wyższej Szkole Inżynierii Telekomunikacyjnej Uniwersytetu w Estremadurze w Hiszpanii. Wnikliwie opisuje każdą z części składowych przedmiotu i obejmuje zarówno kompetencje uzyskane przez studentów po ukończeniu kursu, jak i nauczane w ramach kursu treści teoretyczne i praktyczne. Ponadto dokonano podsumowania zastosowanej metodologii nauczania oraz wyników uczenia się. Artykuł zamyka szczegółowa metodologia oceny i wyniki akademickie ostatnich kursów, na podstawie których zaobserwowano poprawę wyników studentów, zwłaszcza w zakresie procentowej liczby studentów niezdających przedmiotu. Poprawę odnotowano dzięki wprowadzeniu oceny ciągłej części teoretycznej przedmiotu. W skrócie, artykuł stanowi opis obecnej koncepcji przedmiotu „Połączenie systemów”.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Masa, J. A., Espada, R. M., & Abelaria, J. A. (2021). Nauczanie przedmiotu „Połączenie systemów” na Uniwersytecie Estremadura. International Journal of Research in E-Learning, 7(1), 1–22. https://doi.org/10.31261/IJREL.2021.7.1.07

Cited by / Share

Tom 7 Nr 1 (2021)
Opublikowane: 2021-11-24


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.