Opublikowane: 2024-04-19

Gry wideo. Przestrzeń twórcza i wspomaganie edukacji

Tomasz Płosa , Michał Kłosiński

Abstrakt

Osoby zajmujące się szkolnictwem dostrzegły, iż gry są częścią kultury, a specjalistki i specjalistów zajmujących się nimi warto zaprosić do współpracy. Wciąż jednak w kształceniu nauczycieli różnych przedmiotów brakuje zajęć poświęconych kulturze gier. Nie mamy również podręcznika tłumaczącego, jak uczyć o grach. Potrzebne są rozwiązania systemowe, które wspomogą nauczycieli.

Zasady cytowania

Płosa, T., & Kłosiński, M. (2024). Gry wideo. Przestrzeń twórcza i wspomaganie edukacji. No Limits, (1(9), 20–23. Pobrano z https://journals.us.edu.pl/index.php/no_limits/article/view/17410

Nr 1(9) (2024)
Opublikowane: 2024-04-19


ISSN: 2719-2830
eISSN: 2719-2849

Wydawca
Uniwersytet Śląski w Katowicach | University of Silesia in Katowice

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.