,
Ewa Ogrodzka-Mazur
,
Anna Szafrańska-Gajdzica
,
Ewelina Doluk
,
Tatiana Noskova
,
Tatiana Pavlova
,
Olga Yakovleva
,
Nataliia Morze
,
Piet Kommers
,
Paulo Pinto
,
Laura Alonso Diaz
,
Rocio Yuste Tosina
,
Prudencia Gutiérrez Esteban
,
Martin Capay
,
Martin Drilik
,
Josef Malach
,
Tomayess Issa
,
Theodora Issa
,
Maryna Romanyukha
Niniejszy artykuł, opracowany przez międzynarodowy zespół autorów – badaczy z różnych
dziedzin nauki związanych z dziedziną ICT (TIK), e-learningu, pedagogiki i innych powiązanych
dziedzin, skupia się na celach i wybranych, kluczowych wynikach międzynarodowego projektu
IRNet. W szczególności artykuł ten opisuje narzędzia, metody i procedury badawcze pakietu roboczego
WP3 „Analizy i ocena poziomu ICT (TIK), e-learningu i rozwoju interkulturowego w każdym
uczestniczącym kraju”: cele, zadania, wyniki i realizację wyjazdów badawczych. Poza tym opisano
w nim ważniejsze zdarzenia, takie jak: (wideo)konferencje, seminaria, warsztaty, internetowe debaty
przy okrągłym stole, w tym ICTE2014, DLCC2014, „New Educational Strategies in Modern
Information Space” (Nowe strategie edukacyjne w nowoczesnej przestrzeni informacyjnej) i „High-
-tech information educational environment” (Zaawansowane technicznie informacyjne środowisko
edukacyjne), podczas których zaprezentowano ważne dla tego etapu wyniki badań prowadzonych
w ramach projektu. Lista publikacji, będących pokłosiem badań, obejmuje 32 opracowania i manuskrypt
zawierający opis wyników pakietu roboczego WK3. Badacze z Polski, Rosji, Ukrainy,
Holandii, Hiszpanii, Słowacji, Portugalii, Czech i Australii przeprowadzili analizę wyników pakietu
roboczego WP3 w kontekście następnych etapów i pakietów roboczych projektu IRNet – międzynarodowej
sieci badawczej.
Pobierz pliki
Zasady cytowania
Tom 1 Nr 2 (2015)
Opublikowane: 2015-06-13