https://doi.org/10.31261/IJREL.2021.7.2.07
W ciągu ostatnich kilku lat e-learning przeszedł wielki zwrot. W szczególności, od momentu uderzenia pandemii, w pierwszych miesiącach 2020 roku, nasze całe ramy edukacyjne ucierpiały z powodu kilku skutków ubocznych, które musiały zostać skorygowane, aby zapewnić skuteczny i alternatywny sposób nauczania. W związku z tym należało nakreślić nowe metody i metodologie, aby zaspokoić potrzeby uczniów w zakresie uczenia się. Jeśli chodzi o szkolnictwo wyższe, studenci i nauczyciele byli przyzwyczajeni do bardziej tradycyjnego sposobu nauczania, jednak należało wdrożyć strategie, aby utrzymać nauczanie na wyższym poziomie. W związku z tym opracowano metodologię nazwaną „Smaki w EDO”. Strategia ta składała się z kilku działań i kroków, jak zbudować solidny, intuicyjny i elastyczny kurs E-learningowy w czasie pandemii Covid-19. Od procesu myślowego do fazy przygotowania, weryfikacji, rozwoju i wdrożenia, aspekty te zostaną przedstawione i przeanalizowane w tej pracy jako sposób na rozpowszechnienie badań i procesu metodologicznego osiągniętego w związku ze strategią „Flavours in Ead”.
Pobierz pliki
Zasady cytowania
Tom 7 Nr 2 (2021)
Opublikowane: 2022-02-21