Opublikowane: 2021-12-31

„Flavours in Ead” innowacyjna koncepcja i podejście do intuicyjnego i efektywnego kursu E-learningowego

Maria Potes Barbas Logo ORCID , Pedro Matos Logo ORCID

Abstrakt

W ciągu ostatnich kilku lat e-learning przeszedł wielki zwrot. W szczególności, od momentu uderzenia pandemii, w pierwszych miesiącach 2020 roku, nasze całe ramy edukacyjne ucierpiały z powodu kilku skutków ubocznych, które musiały zostać skorygowane, aby zapewnić skuteczny i alternatywny sposób nauczania. W związku z tym należało nakreślić nowe metody i metodologie, aby zaspokoić potrzeby uczniów w zakresie uczenia się. Jeśli chodzi o szkolnictwo wyższe, studenci i nauczyciele byli przyzwyczajeni do bardziej tradycyjnego sposobu nauczania, jednak należało wdrożyć strategie, aby utrzymać nauczanie na wyższym poziomie. W związku z tym opracowano metodologię nazwaną „Smaki w EDO”. Strategia ta składała się z kilku działań i kroków, jak zbudować solidny, intuicyjny i elastyczny kurs E-learningowy w czasie pandemii Covid-19. Od procesu myślowego do fazy przygotowania, weryfikacji, rozwoju i wdrożenia, aspekty te zostaną przedstawione i przeanalizowane w tej pracy jako sposób na rozpowszechnienie badań i procesu metodologicznego osiągniętego w związku ze strategią „Flavours in Ead”. 

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Barbas, M. P., & Matos, P. (2021). „Flavours in Ead” innowacyjna koncepcja i podejście do intuicyjnego i efektywnego kursu E-learningowego. International Journal of Research in E-Learning, 7(2), 1–13. https://doi.org/10.31261/IJREL.2021.7.2.07

Cited by / Share

Tom 7 Nr 2 (2021)
Opublikowane: 2022-02-21


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.