Opublikowane: 2022-06-17

Rola emocji w kontekście kształtowania postaw nauczycieli akademickich wobec e-learningu

Krystian Tuczyński Logo ORCID

Abstrakt

W artykule podjęto próbę identyfikacji emocji, jakie przejawiają nauczyciele akademiccy wobec przyjęcia rozwiązań e-learningowych w środowisku akademickim. Artykuł podzielony jest na cztery główne części. Część pierwsza to opis jednego z kluczowych komponentów postawy człowieka, jakim są emocje. W części drugiej opisano metodologię badań oraz zdefiniowano oryginalne narzędzie badawcze, które posłużyło do pomiaru emocji przejawianych przez nauczycieli akademickich w związku z korzystaniem z e-learningu. Trzecia część to analiza wyników badań, która przedstawia szczegółowe podsumowania każdego z aspektów e-learningu. W ostatniej części podsumowano wyniki badań i sformułowano zalecenia dla instytucji szkolnictwa wyższego w zakresie kształcenia na odległość.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Tuczyński, K. (2022). Rola emocji w kontekście kształtowania postaw nauczycieli akademickich wobec e-learningu. International Journal of Research in E-Learning, 8(1), 1–28. https://doi.org/10.31261/IJREL.2022.8.1.08

Cited by / Share

Tom 8 Nr 1 (2022)
Opublikowane: 2022-09-15


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.