Publicado: 2018-02-01

E-tutor w e-learningu

Andrei Fedoseev Logo ORCID

Resumen

W niniejszym artykule przedstawiono pojęcie e-tutora, który pomaga osiągnąć wysokie wyniki podczas zdalnego uczenia się oraz kształcenia łączącego zdalne i tradycyjne modele uczenia się. Zaprezentowano strukturę pracy e-tutora, cechy procesów szkolenia, a także schemat funkcjonowa-nia całego systemu oraz wprowadzono pojęcia zestawu zadań, lekcji znormalizowanej, e-tutoringu oraz e-tutora.

Descargar archivos

Reglas de citación

Fedoseev, A. (2018). E-tutor w e-learningu. International Journal of Research in E-Learning, 4(1), 78–86. Recuperado a partir de https://journals.us.edu.pl/index.php/IJREL/article/view/8343

IJREL 4(1) 2018

Vol. 4 Núm. 1 (2018)
Publicado: 2018-01-13


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Editor
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Este sitio web utiliza cookies para su correcto funcionamiento. Para aprovechar todas las funciones de la plataforma, acepte las cookies.