Publicado: 2021-02-01

Globalne perspektywy nauczania na odległość

Anna Ślósarz

Resumen

Konferencje i publikacje na temat e-learningu mają najdłuższą tradycję na Zachodzie, gdzie ukie-runkowane są na wdrażanie profesjonalnych rozwiązań do biznesu i administracji. W Azji wdrażanie nauczania na odległość powiązane jest z rozwojem społecznym i globalną ekspansją narodowych biznesów w ramach rządowych strategii. W Ameryce Łacińskiej i Afryce e-learning stał się narzędziem wyrównywania edukacyjnych szans i budowania pokoju. W krajach postkomunistycznych ośrodki akademickie nie współpracują z administracją i biznesem, który wprowadza konkurencyjne, bardziej atrakcyjne szkolenia. Ich algorytmizacja skutkuje niewystarczającym rozwojem samodzielności, wyobraźni i empatii pracowników.

Descargar archivos

Reglas de citación

Ślósarz, A. (2021). Globalne perspektywy nauczania na odległość. International Journal of Research in E-Learning, 3(1), 27–45. Recuperado a partir de https://journals.us.edu.pl/index.php/IJREL/article/view/8393

IJREL 3(1) 2017

Vol. 3 Núm. 1 (2017)
Publicado: 2017-01-13


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Editor
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Este sitio web utiliza cookies para su correcto funcionamiento. Para aprovechar todas las funciones de la plataforma, acepte las cookies.