Opublikowane: 2021-06-24

Korzystanie ze zdalnego nauczania w czeskiej populacji w kontekście europejskim

Hanne-Lore Bobáková Logo ORCID , Martina Chylková Logo ORCID

Abstrakt

Artykuł poświęcony jest zdalnym kursom edukacyjnym w Republice Czeskiej. Przedmiotem dociekań jest udział osób w wieku 16‒74 lat w zdalnym kształceniu w Czechach oraz jego rozwój w latach 2007‒2017. Badanie skupia się również na umiejętnościach komputerowych poszczególnych osób i ich rozwoju w roku 2005, 2007 i 2014. Wszystkie wyżej wymienione wskaźniki są analizowane i porównywane z sytuacją w krajach sąsiadujących oraz w kontekście europejskim. Zastosowano metody analizy, syntezy i porównania. Badania wykazały, że liczba osób uczestniczących w zdalnych kursach w Republice Czeskiej jest stosunkowo niska w porównaniu z innymi krajami sąsiadującymi, pomimo że w latach 2005‒2014 stale rosła kontrola nad umiejętnościami komputerowymi w Republice Czeskiej.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Bobáková, H.-L., & Chylková, M. (2021). Korzystanie ze zdalnego nauczania w czeskiej populacji w kontekście europejskim. International Journal of Research in E-Learning, 7(1), 1–13. https://doi.org/10.31261/IJREL.2021.7.1.08

Cited by / Share

Tom 7 Nr 1 (2021)
Opublikowane: 2021-11-24


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.