Bołoz, W. (1995). Etyczne uwarunkowania edukacji ekologicznej rodziny (Ethical conditions of ecological family education). In W. Bołoz (Ed.), Edukacja ekologiczna rodziny. Stan, możliwości, programy. Materiały z seminarium w Łomiankach k. Warszawy 15.12.1994 (pp. 30–41). Akademia Teologii Katolickiej.
Google Scholar
Brożek, J., Gawlik, R. (2011). Ekologia wyzwaniem XXI wieku (Ecology as a challenge of the 21st century). Instytut Obywatelski.
Google Scholar
Dziekoński, S. (2002). Teologiczne podstawy wychowania ekologicznego w katechezie (Theological foundations of ecological education in catechesis). Ateneum Kapłańskie, 3, pp. 480–486.
Google Scholar
Guzhelya, D., Kurilenko, V., & Biryukova, Y. (2019). Distance technologies in teaching professional foreign languages for medical purposes. International Journal of Research in E-learning, 5(2), pp. 5–19.
Google Scholar
Han, A., Wohn, K., & Ahn, J. (2020). Towards new fashion design education: learning virtual prototyping using E-textiles. International Journal of Technology and Design Education, 1, 67–84.
Google Scholar
Kowalak, A. (2009). Realizacja idei rozwoju zrównoważonego w podstawie programowej dla II i III etapu kształcenia (Implementation of the idea of sustainable development in the core curriculum for the second and third stage of education) Problemy Ekologii, 6, pp. 312–314.
Google Scholar
Krawczyk, R. (1989). Stary Testament a ekologia (The Old Testament and ecology). Ateneum Kapłańskie, 1, pp. 13–23.
Google Scholar
Krzysztofiak, K. (2009). Szkoła bezpieczna i przyjazna – cele nowego programu wychowawczego (Safe and friendly school – the goals of the new educational program). In K. Krzysztofiak (Ed.), Zarządzanie placówką oświatową. Poradnik nowoczesnego dyrektora (pp. 234–245). C. H. Beck.
Google Scholar
Kulik, R. (2008). Ekologiczna perswazja, czyli jak zmieniać świat wpływając na ludzkie umysły (Ecological persuasion, or how to change the world affecting human minds). In M. Nakonieczny & P. Migula (Eds.), Problemy środowiska i jego ochrony. Część 16 (pp. 179–186). Graf.
Google Scholar
Łebkowski, W. (Ed.), (2008). Słownik terminów z zakresu bezpieczeństwa narodowego (Dictionary of terms from the field of national security), 6th edition. AON (National Defense University).
Google Scholar
Magalhães, P., Ferreira, D., Cunha, J., & Rosário, P., (2020). Online vs traditional homework: A systematic review on the benefits to students’ performance. Computers and Education, 152, pp. 139–152.
Google Scholar
Marek-Bieniasz, A. (2004). Świadomość ekologiczna – czym jest i jak się kształtuje? (Ecological awareness – what is it and how is it shaped?). In A. Misiołek (Ed.), Kształtowanie świadomości ekologicznej i edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska (pp. 23–34). Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji.
Google Scholar
Michalik, J. (2002). Chrześcijańska odpowiedzialność za ziemię. Refleksje o ekologii (Christian responsibility for the earth. Reflections on ecology). Ateneum Kapłańskie, 3, pp. 443–452.
Google Scholar
Morze, N., Makhachashvili, R., & Smyrnova-Trybulska, E., (2016). The roadmap of collaboration skills from programmed reaching to e-learning. International Journal of Research in E-learning, 2(1), pp. 41––56.
Google Scholar
Papuziński, A. (1998). Życie, nauka, ekologia (Life, science, ecology). Wyższa Szkoła Pedagogiczna.
Google Scholar
Peacocke, A. (1991). Teologia i nauki przyrodnicze (Theology and natural sciences). ZNAK.
Google Scholar
Piontek, B. (2002). Koncepcja rozwoju zrównoważonego i trwałego Polski (The concept of sustainable and sustainable development of Poland). PWN.
Google Scholar
Ruman, N. (2018). The role of ecological education and IT education in promoting sustainable development of a human being. International Journal of Research in E-learning, 4(2), pp. 107–123.
Google Scholar
Ruman, N., Kubiak, P., (2018). Information Technology in the context of pedagogical innovation for sustainable development. Examples of activities in Poland and Austria. In E. Smyrnova-Trybulska (Ed.) E-learning and smart learning environment for the preparation of new generation specialists. Seria on E-learning. Vol. 10 (pp. 311–326). Studio Noa for University of Silesia.
Google Scholar
Simonova, I., Ustiugova, T., & Yakovleva, O., (2017). The impact of online services on developing students’ media competence. International Journal of Research in E-learning, 3(2), pp. 35–48.
Google Scholar
Skubała, P., Smyrnova-Trybulska, E., (2014). E-learning as an effective modern method of building a sustainable society. International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning, 24(1), pp. 62–76.
Google Scholar
Smyrnova-Trybulska, E., Noskova, T., Pavlova, T., Yakovleva, O., & Morze, N. (2016). New educational strategies in contemporary digital environment. International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning, 26(1), pp. 6–24.
Google Scholar
Sobczyk, W. (2003). Teoretyczna i eksperymentalna analiza edukacji ekologicznej młodzieży. Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej.
Google Scholar
Sztumski, W. (2006). The idea of sustainable development and possibility of its realization, Problemy Ekorozwoju, 2(1), pp. 71–76.
Google Scholar
Tavernise, A., Bertacchini, F. (2017). Designing virtual worlds for learning history: the case study of netconnect project. In. A. Tavernise & F. Bertacchini (Eds.) Serious games and edutainment applications (pp. 273–285). Springer International Publishing.
Google Scholar
Zacher, L. (1991). Bezpieczeństwo ekologiczne – wymiary polityczne, międzynarodowe i globalne (Ecological security – political, international and global dimensions). In Z. Pietraś & M. Pietraś (Eds.) Międzynarodowe bezpieczeństwo ekologiczne (pp. 93–102). UMCS.
Google Scholar