Opublikowane: 2020-12-29

Padlet jako nowoczesna forma eLearningu w kontekście badań Sugaty Mitry – nowy model edukacji

Tomasz Piotr Kopczyński Logo ORCID , Kamil Szpyt Logo ORCID

Abstrakt

The aim of this article is to present the results of surveys concerning Padlet tool. The authors analyze contemporary trends in education, legal regulations and research, which are part of the new model of education. The text contains descriptions of research results from 230 surveys conducted on students in relation to three categories. The first category presents the results of the evaluation of Padlet as a tool for content segregation, the second category concerns the evaluation of Padlet in terms of the function of group work, and the third category concerns the functionality and comparison of Padlet tool with other similar tools. In the current educational situation caused by the global coronavirus pandemic SARS-Cov-2 causing the disease COVID-19, evaluation and presentation of research results related to distance learning tools and methods is very necessary.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Kopczyński, T. P., & Szpyt, K. (2020). Padlet jako nowoczesna forma eLearningu w kontekście badań Sugaty Mitry – nowy model edukacji. International Journal of Research in E-Learning, 6(2), 1–19. https://doi.org/10.31261/IJREL.2020.6.2.08

Cited by / Share

Tom 6 Nr 2 (2020)
Opublikowane: 2021-03-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.