Opublikowane: 2020-12-29

Moodle jako rozwiązanie problemów interdyscyplinarnej e-współpracy

Ewa Dorota Kozłowska Logo ORCID

Abstrakt

Szybki rozwój technologiczny w ostatnich latach przyczynił się do licznych zmian w rozmaitych dziedzinach życia, w tym w edukacji i komunikacji. Nawiązanie współpracy interdyscyplinarnej przynosi wiele korzyści, jednak często wiąże się z różnymi problemami i niedogodnościami, a także potrzebą ciągłego doskonalenia, uczenia się przez całe życie, rozwoju zawodowego (CPD) i znalezienia skutecznego sposobu przekazywania informacji. Życie w ciągłym pośpiechu sprawia, że czas staje się kluczowym aspektem, ponieważ coraz więcej operacji jest wykonywanych prawie wyłącznie przy użyciu różnorodnych narzędzi online. Mimo że w wielu przypadkach współpraca bywa skomplikowana nawet dla osób specjalizujących się w różnych aspektach tego samego zawodu, nawiązanie współpracy między konkretnymi grupami interdyscyplinarnych specjalistów, takimi jak inżynierowie i lekarze, ma znaczący wpływ na nowoczesną diagnostykę i rozwój leczenia. Na podstawie wybranych studiów przypadków zbadanych na Politechnice Gdańskiej i Gdańskim Uniwersytecie Medycznym, popartych przeglądem dostępnych e-narzędzi wspierających edukację i współpracę, zaproponowano rozwiązanie oparte na platformie LMS Moodle, które następnie wdrożono i przeanalizowano.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Kozłowska, E. D. (2020). Moodle jako rozwiązanie problemów interdyscyplinarnej e-współpracy. International Journal of Research in E-Learning, 6(2), 1–16. https://doi.org/10.31261/IJREL.2020.6.2.10

Cited by / Share

Tom 6 Nr 2 (2020)
Opublikowane: 2021-03-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.