##plugins.themes.libcom.datePublished##: 2016-02-01

Cele i zawartość e-modułu „Narzędzia do adaptacyjnego kształcenia. Style kształcenia” w ramach kursu MOOC

Josef Malach , Kateřina Kostolányová , Milan Chmura , Ingrid Nagyová , Tatiana Prextová

„Narzędzia teleinformatyczne dla e-learningu”

Abstrakt

Praca przedstawia cele i zawartość modułu edukacyjnego „Narzędzia do adaptacyjnego kształce-nia. Style kształcenia” w ramach kursu MOOC „Narzędzia teleinformatyczne dla e-learningu”, który jest opracowywany na Uniwersytecie Ostrawskim jako wynik projektu IRNet. Głównym celem kursu jest zapewnienie zarówno pracownikom akademickim, jak i studentom teoretycznych fundamentów kształcenia adaptacyjnego, które pozwoli im przyswoić umiejętności, korzystać z istniejących kursów w adaptacyjnych e-systemach i/lub tworzyć nowe kursy oraz systemy. Kurs zawiera następujące elementy: definicję podstawowych konstrukcji użytych w kursie; omówienie rozwoju adaptacyjnego kształcenia przy użyciu technologii edukacyjnych, jego koncepcji teoretycznych i przedstawicieli; prezentację wyników wcześniejszych badań oraz efektów edukacyjnych adaptacyjnego (e)kształcenia i pewnych koncepcji adaptacyjnego kształcenia, które zostały niedawno opracowane na Uniwersy-tecie Ostrawskim.

Diel 2 Číslo 1 (2016)
##plugins.themes.libcom.datePublished##: 2019-12-13


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

##common.publisher##
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

##plugins.themes.libcom.BOCookieBarText##