Opublikowane: 2021-12-31

Uwarunkowania oddziaływania COVID-19 na edukację online ‒ szanse i wyzwania w analizie SWOT

Ana Cristina Saraiva Logo ORCID , Nuno Alves Silva Logo ORCID

Abstrakt

Rezultaty pandemii COVID-19 warunkują oddziaływaniena wszystkie obszary, przy czym sektor edukacyjny jest jednym z najbardziej dotkniętych sektorów, które należy wziąć pod uwagę. Celem niniejszego artykułu jest zidentyfikowanie głównych możliwości i wyzwań edukacji online w wyniku pandemii COVID-19, poprzez selektywną bibliografię zawierającą wskazówki dotyczące źródeł informacji i baz danych. Metodologia badań została osiągnięta poprzez dokonanie systematycznego przeglądu literatury przedmiotu, w celu wyłonienia głównych kategorii do analizy SWOT, z punktu widzenia nauczycieli, uczniów i rodziców.
Wreszcie, próbuje się objąć główne czynniki przyczyniające się do dziedziny z badania tematu badawczego. Dla każdej słabości i wyzwania, nauczyciele i uczniowie mogą stworzyć szansę w nauczaniu online.
Autorzy zauważyli również, że ten rodzaj edukacji zapewnia doskonałe środowisko dla innowacji w nauczaniu i jest doskonałym uzupełnieniem nauczania twarzą w twarz.

Słowa kluczowe:

Edukacja online , COVID-19 , SWOT , Szanse , Wyzwania

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Saraiva, A. C., & Silva, N. A. (2021). Uwarunkowania oddziaływania COVID-19 na edukację online ‒ szanse i wyzwania w analizie SWOT. International Journal of Research in E-Learning, 7(2), 1–18. https://doi.org/10.31261/IJREL.2021.7.2.03

Cited by / Share

Tom 7 Nr 2 (2021)
Opublikowane: 2022-02-21


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.