Opublikowane: 2016-02-01

Rozwijanie kompetencji informacyjnych studentów w kontekście edukacji wielokulturowej przy pomocy uniwersyteckiej platformy e-learningu

Andrea Kubalíková , Jana Trabalíková

Abstrakt

W niniejszej pracy chcielibyśmy przedstawić nasz sposób myślenia o podejściu do studentów pod względem wykorzystywania e-learningu w kontekście społeczeństwa wielokulturowego. Kon-centrujemy się na kwestii rozwijania kompetencji informacyjnych w środowisku edukacji wielokul-turowej. Niniejsza praca pokazuje również przykłady dobrych praktyk, zwłaszcza przy nauczaniu za pośrednictwem platformy e-learningu, LMS Moodle, na Uniwersytecie Żylińskim.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Kubalíková, A., & Trabalíková, J. (2016). Rozwijanie kompetencji informacyjnych studentów w kontekście edukacji wielokulturowej przy pomocy uniwersyteckiej platformy e-learningu. International Journal of Research in E-Learning, 2(1), 107–126. Pobrano z https://journals.us.edu.pl/index.php/IJREL/article/view/8379

Tom 2 Nr 1 (2016)
Opublikowane: 2019-12-13


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.