Opublikowane: 2020-12-29

Tablica interaktywna – niezastąpiona pomoc w edukacji ponadgimnazjalnej

Natalia Ruman Logo ORCID , Agata Pokładnik Logo ORCID

Abstrakt

W obliczu dynamicznych przeobrażeń społecznych i życia współczesnych dzieci i młodzieży, szkoła powinna w większym aniżeli dotąd stopniu wykorzystywać nowoczesne technologie edukacyjne. Jedną z wielkich szans na zwiększenie atrakcyjności szkoły dla uczniów jest wykorzystanie np. tablicy interaktywnej, która daje duże możliwości w tym względzie.
Dzieci i młodzież żyjący w świecie multimediów, które nauczyły ich domagać się zaskoczenia, nowości, szybkiego tempa, mają inne oczekiwania wobec nauki szkolnej. Do większego zastosowania nowoczesnych technologii w szkole konieczne jest odpowiednie przygotowanie i zmotywowanie nauczycieli. W artykule ukazano walory edukacyjne tego typu pomocy dydaktycznych, ich wykorzystania przez nauczycieli w szkole ponadgimnazjalnej.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Ruman, N., & Pokładnik, A. (2020). Tablica interaktywna – niezastąpiona pomoc w edukacji ponadgimnazjalnej. International Journal of Research in E-Learning, 6(2), 1–17. https://doi.org/10.31261/IJREL.2020.6.2.11

Cited by / Share

Tom 6 Nr 2 (2020)
Opublikowane: 2021-03-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.