Opublikowane: 2016-02-01

Technologie kształcenia na odległość w systemie przekazywania wiedzy na nowoczesnym uniwersytecie

Kateryna Yalova , Valerii Zavgorodnii , Ksenia Yashina , Oleksandr Sadovoy

Abstrakt

Niniejszy artykuł prezentuje wyniki badania przeprowadzonego w ramach europejskiego pro-jektu IRNet. W badaniu opisano miejsce i rolę technik kształcenia na odległość w systemie przeka-zywania wiedzy na nowoczesnym uniwersytecie. Głównym celem artykułu jest opisanie wyników analizy domeny danych dotyczącej możliwości opracowania i wprowadzenia platformy akademic-kich masowych otwartych kursów online (MOOC). Autorzy określili architekturę i główne wymogi funkcjonalne akademickiej platformy MOOC jako efektywnego narzędzia optymalizacji procesów przekazywania wiedzy w systemie nauczyciel-student.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Yalova, K., Zavgorodnii, V., Yashina, K., & Sadovoy, O. (2016). Technologie kształcenia na odległość w systemie przekazywania wiedzy na nowoczesnym uniwersytecie. International Journal of Research in E-Learning, 2(1), 73–87. Pobrano z https://journals.us.edu.pl/index.php/IJREL/article/view/8377

Tom 2 Nr 1 (2016)
Opublikowane: 2019-12-13


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.