##plugins.themes.libcom.datePublished##: 2016-02-01

Technologie kształcenia na odległość w systemie przekazywania wiedzy na nowoczesnym uniwersytecie

Kateryna Yalova , Valerii Zavgorodnii , Ksenia Yashina , Oleksandr Sadovoy

Abstrakt

Niniejszy artykuł prezentuje wyniki badania przeprowadzonego w ramach europejskiego pro-jektu IRNet. W badaniu opisano miejsce i rolę technik kształcenia na odległość w systemie przeka-zywania wiedzy na nowoczesnym uniwersytecie. Głównym celem artykułu jest opisanie wyników analizy domeny danych dotyczącej możliwości opracowania i wprowadzenia platformy akademic-kich masowych otwartych kursów online (MOOC). Autorzy określili architekturę i główne wymogi funkcjonalne akademickiej platformy MOOC jako efektywnego narzędzia optymalizacji procesów przekazywania wiedzy w systemie nauczyciel-student.

Diel 2 Číslo 1 (2016)
##plugins.themes.libcom.datePublished##: 2019-12-13


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

##common.publisher##
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

##plugins.themes.libcom.BOCookieBarText##