Opublikowane: 2017-02-01

Potencjał blogów internetowych w edukacji

Kateryna Poznanska , Maryna Romaniukha , Liudmyla Sorokina

Abstrakt

Niniejszy artykuł jest poświęcony ogólnym aspektom wykorzystywania blogów interneto-wych w edukacji. Autorzy zastanawiają się nad związkiem między wyzwaniami demograficznymi a obecnymi trendami w nauczaniu, skupiając się na umiejętnościach pokolenia Z. Wyróżniono liczne kategorie blogu jako narzędzia edukacyjnego. Przedstawiono także kilka popularnych platform do blogowania.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Poznanska, K., Romaniukha, M., & Sorokina, L. (2017). Potencjał blogów internetowych w edukacji. International Journal of Research in E-Learning, 3(2), 49–60. Pobrano z https://journals.us.edu.pl/index.php/IJREL/article/view/8403

IJREL 3(2) 2017

Tom 3 Nr 2 (2017)
Opublikowane: 2017-06-13


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.