Publicado: 2017-02-01

Potencjał blogów internetowych w edukacji

Kateryna Poznanska , Maryna Romaniukha , Liudmyla Sorokina

Resumen

Niniejszy artykuł jest poświęcony ogólnym aspektom wykorzystywania blogów interneto-wych w edukacji. Autorzy zastanawiają się nad związkiem między wyzwaniami demograficznymi a obecnymi trendami w nauczaniu, skupiając się na umiejętnościach pokolenia Z. Wyróżniono liczne kategorie blogu jako narzędzia edukacyjnego. Przedstawiono także kilka popularnych platform do blogowania.

Descargar archivos

Reglas de citación

Poznanska, K., Romaniukha, M., & Sorokina, L. (2017). Potencjał blogów internetowych w edukacji. International Journal of Research in E-Learning, 3(2), 49–60. Recuperado a partir de https://journals.us.edu.pl/index.php/IJREL/article/view/8403

IJREL 3(2) 2017

Vol. 3 Núm. 2 (2017)
Publicado: 2017-06-13


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Editor
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Este sitio web utiliza cookies para su correcto funcionamiento. Para aprovechar todas las funciones de la plataforma, acepte las cookies.