Opublikowane: 2023-05-23

Test praktyczny zdalnego nauczania w trakcie lockdown’u COVID-19

Karol Hęclik Logo ORCID , Lucjan Dobrowolski Logo ORCID , Marcin Jaromin Logo ORCID , Iwona Zarzyka Logo ORCID

Abstrakt

W artykule opisano doświadczenia autorów z okresu prowadzenia zajęć zdalnych na Wydziale Chemicznym Politechniki Rzeszowskiej w trakcie pandemii COVID-19. W artykule poruszone zostały problemy związane z dydaktyką tego okresu. Dotyczyły one sprzętu, oprogramowania i pomieszczeń dydaktycznych. Omówiono kwestie techniczne oraz organizacyjne. Poruszony został tak aspekt zaangażowania studentów w proces nauczania zdalnego oraz osiągniętych przez nich efektów nauczania. Na koniec przedstawiono wnioski, jakie się nasuwają z tego etapu pracy ze studentami, a także propozycje związane z poprawą procesu zdalnego nauczania na przyszłość.

Słowa kluczowe:

e-learning , zdalne nauczanie , COVID-19 , lockdown

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Hęclik, K., Dobrowolski, L., Jaromin, M., & Zarzyka, I. (2023). Test praktyczny zdalnego nauczania w trakcie lockdown’u COVID-19. International Journal of Research in E-Learning, 9(1), 1–26. https://doi.org/10.31261/IJREL.2023.9.1.04

Cited by / Share

Tom 9 Nr 1 (2023)
Opublikowane: 2023-06-30


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.