Opublikowane: 2020-06-29

Wykorzystanie platformy e-learningowej metodą odwróconej klasy na lekcjach chemii w Polsce i na Ukrainie – studium przypadku

Małgorzata Bartoszewicz Logo ORCID , Hanna Gulińska Logo ORCID , Mariia Gaidova Logo ORCID

Abstrakt

Celem artykułu jest porównanie nauczania chemii w Polsce i na Ukrainie na poziomie szkoły podstawowej poprzez omówienie możliwości wspomagania kształcenia z wykorzystywaniem metody odwróconej klasy (nauczania wyprzedzającego) oraz ICT w tym darmowej platformy Google w edukacji chemicznej. Niniejszy artykuł analizuje niektóre wyniki testów i ankiet przeprowadzone wśród uczniów szkoły polskiej i ukraińskiej w roku szkolnym 2018/2019 wskazując motywacje uczniów dotyczące wspomagania nauczania ICT.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Bartoszewicz, M., Gulińska, H., & Gaidova, M. (2020). Wykorzystanie platformy e-learningowej metodą odwróconej klasy na lekcjach chemii w Polsce i na Ukrainie – studium przypadku. International Journal of Research in E-Learning, 6(1), 1–12. https://doi.org/10.31261/IJREL.2020.6.1.10

Cited by / Share

Tom 6 Nr 1 (2020)
Opublikowane: 2021-03-16


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.