Opublikowane: 2017-02-01

Model blended learning dla przedmiotu techniki komputerowe dla studentów architektury

Maria Helenowska-Peschke

Abstrakt

Niniejszy artykuł podsumowuje dwuletnie doświadczenie wynikające z wprowadzenia formuły hybrydowej dla nauczania przedmiotu techniki komputerowe na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej. Autorskie materiały edukacyjne składające się z wideoklipów, instrukcji tekstowych i graficznych oraz linków do zasobów online zostały umieszczone na uczelnianej platformie e-learn-ingowej. W artykule zostały omówione ograniczenia technologiczne związane z tworzeniem e-mate-riałów i udostępnieniem ich na platformie Moodle, a także wyzwania dydaktyczne, takie jak ocena umiejętności studentów i komunikacja w czasie rzeczywistym.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Helenowska-Peschke, M. (2017). Model blended learning dla przedmiotu techniki komputerowe dla studentów architektury. International Journal of Research in E-Learning, 3(1), 62–75. Pobrano z https://journals.us.edu.pl/index.php/IJREL/article/view/8395

IJREL 3(1) 2017

Tom 3 Nr 1 (2017)
Opublikowane: 2017-01-13


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.