Publicado: 2017-02-01

Model blended learning dla przedmiotu techniki komputerowe dla studentów architektury

Maria Helenowska-Peschke

Resumen

Niniejszy artykuł podsumowuje dwuletnie doświadczenie wynikające z wprowadzenia formuły hybrydowej dla nauczania przedmiotu techniki komputerowe na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej. Autorskie materiały edukacyjne składające się z wideoklipów, instrukcji tekstowych i graficznych oraz linków do zasobów online zostały umieszczone na uczelnianej platformie e-learn-ingowej. W artykule zostały omówione ograniczenia technologiczne związane z tworzeniem e-mate-riałów i udostępnieniem ich na platformie Moodle, a także wyzwania dydaktyczne, takie jak ocena umiejętności studentów i komunikacja w czasie rzeczywistym.

Descargar archivos

Reglas de citación

Helenowska-Peschke, M. (2017). Model blended learning dla przedmiotu techniki komputerowe dla studentów architektury. International Journal of Research in E-Learning, 3(1), 62–75. Recuperado a partir de https://journals.us.edu.pl/index.php/IJREL/article/view/8395

IJREL 3(1) 2017

Vol. 3 Núm. 1 (2017)
Publicado: 2017-01-13


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Editor
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Este sitio web utiliza cookies para su correcto funcionamiento. Para aprovechar todas las funciones de la plataforma, acepte las cookies.