Opublikowane: 2020-03-29

Reklama w działaniach komunikacyjnych jednostki samorządu terytorialnego

Dariusz Krawczyk Logo ORCID
Dział: Komunikowanie społeczne i polityczne
https://doi.org/10.31261/SPUS.2020.28.05

Abstrakt

Artykuł dotyczy aktywności samorządów w obszarze komunikacji perswazyjnej. Celem jest określenie zasadności i zgodności z przepisami podejmowanych działań oraz wskazanie na uwarunkowania, którym odpowiadać powinna polityka reklamowa administracji publicznej. Przedstawiono charakterystykę przedsięwzięć promocyjnych realizowanych zarówno bezpośrednio przez gminy lub powiaty, jak i za pośrednictwem nadawców zewnętrznych, a w tym środków masowego przekazu. Zaprezentowano ponadto wyniki badań empirycznych dotyczących technik i narzędzi reklamy jednostek samorządu terytorialnego, ich społecznego zasięgu oraz wysokości nakładów budżetowych przeznaczanych na promocję.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Krawczyk, D. (2020). Reklama w działaniach komunikacyjnych jednostki samorządu terytorialnego. Studia Politicae Universitatis Silesiensis, 28, 103–118. https://doi.org/10.31261/SPUS.2020.28.05

Cited by / Share

SPUS_28_cover

Tom 28 (2020)
Opublikowane: 2020-03-29


ISSN: 1895-3492
eISSN: 2353-9747
Ikona DOI 10.31261/spus

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.