Opublikowane: 2023-03-14

Prawne aspekty nadgodzin w procesie tworzenia gier

Piotr Sypecki Logo ORCID

Abstrakt

W artykule przeanalizowano aspekt pracy w godzinach nadliczbowych przy tworzeniu gier komputerowych. Dostrzeżono, że zjawisko crunchu stanowi wyzwanie zarówno dla producenta, jak i zaangażowanych pracowników. Przeanalizowano pojawiające się wątpliwości prawne. W szczególności zwrócono uwagę na kwestie podstawy świadczenia pracy, przewidywalności nadgodzin oraz ochrony zdrowia pracowników.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Sypecki, P. (2023). Prawne aspekty nadgodzin w procesie tworzenia gier. Z Problematyki Prawa Pracy I Polityki Socjalnej, 21(4), 1–14. https://doi.org/10.31261/zpppips.2023.21.06

Cited by / Share

Tom 21 Nr 4 (2023)
Opublikowane: 2023-06-02


ISSN: 0208-5003
eISSN: 2719-3462
Ikona DOI 10.31261/zpppips

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.