Aitchison, J. (1996). The seeds of speech. Language origin and evolution. Cambridge: University Press.
Bauer, L. (1983). English word-formation. Cambridge: University Press.
Bralczyk, J. (2004). Język na sprzedaż. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Bujak-Lechowicz, J. (Ed.). (2015). Kulturowy obraz mód społecznych. Szczecin: Volumina.pl.
Dubisz, S. (Ed.). (2003). Uniwersalny słownik języka polskiego. Warszawa: PWN.
Dytman-Stasieńko, A. & Stasieńko, J. (Eds.). (2005). Język @ multimedia. Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
Dziak, A. & Żurek, S. J. (Eds.). (2009). e-polonistyka. Lublin: Katolicki Uniwersytet Lubelski.
Fras, J. (1999). Dziennikarski warsztat językowy. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.
Grzenia, J. (2012). Komunikacja językowa w internecie. Warszawa: PWN.
Hatalska, N. (2002). Parę słów na temat symbolizmu fonetycznego. Modern Marketing, 3/4, 32–34.
Kamińska-Szmaj, I. (2001). Słowa na wolności. Język polityki po 1989 roku. Wrocław: Wydawnictwo Europa.
Karkut, D. & Półchłopek, T. (Eds.). (2010). Kształcenie językowo-literackie w dobie kultury masowej polisensorycznej. Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Kleszczowa, K. (2012). Tajemnice dynamiki języka. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Kopeć, U. & Sibiga, Z. (Eds.). (2010). Kształcenie językowe w dobie kultury masowej polisensorycznej. Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Polański, E. (Ed.). (2003). Wielki słownik ortograficzny PWN. Warszawa: PWN.
Sapir, E. (1929). A study in phonetic symbolism. Journal of experimental psychology, 12, 225–239.
Skowronek, K. (1994). Reklama. Studium pragmalingwistyczne. Kraków: Instytut Języka Polskiego, Polska Akademia Nauk.
Steciąg, M. & Bugajski, M. (Eds.). (2009). Norma a komunikacja. Wrocław: Uniwersytet Zielono- górski & Oficyna Wydawnicza ATUT.
Ślawska, M. (2008). Tytuł – najmniejszy tekst prasowy. Rocznik Prasoznawczy, II, 117–126.
Wilk, E. (2000). N@wigacje słowa. Strategie werbalne w przekazach audiowizualnych. Kraków: RABID.
Żydek-Bedarczuk, U. (2003). Tekst w Internecie i jego wyznaczniki. In Druga internetowa konfe- rencja naukowa „Dialog a nowe media”. Uniwersytet Śląski, Katowice marzec–kwiecień 2003 (pp. 1–9). Accessed 10 January 2017. Retrieved from http://uranos.cto.us.edu.pl/~dialog/ archiwum/zydek-bednarczuk.pdf.
Google Scholar