Aktualny numer

Tom 10 Nr 1 (2024)

IJREL

Opublikowane: 2024-11-05
Liczba artykułów: 9
IJREL 10(1) 2024 (English) Contents (English) Contributors (English)

Wstęp

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Język: EN | Data publikacji: 29-06-2024 | Abstrakt | s. 1-5


Artykuły

MOOC: Globalne Cele Biznesowe i Lokalne Strategie Edukacyjne

Anna Ślósarz
Język: EN | Data publikacji: 29-03-2024 | Abstrakt | s. 1-23

Ocena wpływu gamifikacji na skuteczność uczenia się słownictwa technicznego

Iwona Mokwa-Tarnowska , Viviana Tarnowska
Język: EN | Data publikacji: 22-05-2024 | Abstrakt | s. 1-24

Kształtowanie społecznie skutecznej osobowości dorastającego ucznia za pomocą grywalizacji

Valeriia Necherda , Kateryna Bezruk , Zhanna Petrochko , Valentyna Kyrychenko , Olena Denysiuk
Język: EN | Data publikacji: 08-05-2024 | Abstrakt | s. 1-21

Interaktywne raporty RShiny – czyli niezależność i samodzielność wizualizacji danych medycznych

Justyna Marcinkowska , Magdalena Roszak
Język: EN | Data publikacji: 10-04-2024 | Abstrakt | s. 1-24

Zastosowanie technologii AI w edukacji szkolnej STEA

Todorka Głushkova , Anna Malinova
Język: EN | Data publikacji: 10-04-2024 | Abstrakt | s. 1-20

Badanie skuteczności i potencjału edukacyjnego 24-godzinnego maratonu programistycznego – HackEmotion

Małgorzata Przybyła-Kasperek , Rafał Doroz , Agnieszka Lisowska , Grzegorz Machnik , Arkadiusz Nowakowski , Krzysztof Wróbel , Beata Zielosko
Język: EN | Data publikacji: 07-06-2024 | Abstrakt | s. 1-26

Relacje z rodzicami a objawy depresji i uzależnienia od Internetu wśród młodzieży w okresie pandemii

Roman Solecki , Anna Mróz
Język: EN | Data publikacji: 08-05-2024 | Abstrakt | s. 1-15

Zrozumienie i poziom pewności e-tutorów w korzystaniu z technologicznego modelu wiedzy pedagogicznej w otwartym e-learningu na odległość

Mpipo Zipporah Sedio
Język: EN | Data publikacji: 11-06-2024 | Abstrakt | s. 1-18


Tom 10 Nr 1 (2024)
Opublikowane: 2024-11-05


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencja CC

Licencja CC BY-SA

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.