Aktualny numer

Diel 10 Číslo 1 (2024)

IJREL

Publikované: 2024-11-05
##issue.numberOfArticles##: 9
IJREL 10(1) 2024 (English) Contents (English) Contributors (English)

Editorial

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 29-06-2024 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-5


Articles

MOOCs: Global Business Goals and Local Educational Strategies

Anna Ślósarz
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 29-03-2024 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-23

Evaluating the Impact of Gamification on Learning Effectiveness in Technical Vocabulary Instruction

Iwona Mokwa-Tarnowska , Viviana Tarnowska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 22-05-2024 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-24

Formation of Socially Successful Personality of Adolescent Pupils by Means of Gamification (Kyiv City, Ukraine)

Valeriia Necherda , Kateryna Bezruk , Zhanna Petrochko , Valentyna Kyrychenko , Olena Denysiuk
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 08-05-2024 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-21

Interaktívne reporty RShiny – t.j. nezávislosť a autonómia vizualizácie dát.

Justyna Marcinkowska , Magdalena Roszak
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 10-04-2024 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-24

Application of AI Technologies in STEAM School Education

Todorka Głushkova , Anna Malinova
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 10-04-2024 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-20

Exploring the Educational Efficacy and Potential of 24-Hour Hackathon Programming Marathon – HackEmotion

Małgorzata Przybyła-Kasperek , Rafał Doroz , Agnieszka Lisowska , Grzegorz Machnik , Arkadiusz Nowakowski , Krzysztof Wróbel , Beata Zielosko
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 07-06-2024 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-26

Relationship with Parents, Symptoms of Depression and Internet Addiction among Adolescents During the Pandemic Period

Roman Solecki , Anna Mróz
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 08-05-2024 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-15

E-tutors’ Understanding and Level of Confidence in Using a Technological Pedagogical Knowledge Model in Open Distance E-Learning

Mpipo Zipporah Sedio
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 11-06-2024 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-18


Diel 10 Číslo 1 (2024)
##plugins.themes.libcom.datePublished##: 2024-11-05


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

##common.publisher##
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

##plugins.themes.libcom.licence_CC##

Licencja CC BY-SA

##plugins.themes.libcom.BOCookieBarText##