Opublikowane: 2020-06-29

Wykorzystanie literatury wizualnej w kształtowaniu kompetencji uczniów na różnych etapach edukacyjnych

Dominika Panek Logo ORCID
Dział: Artykuły i komunikaty
https://doi.org/10.31261/NB.2020.36.02

Abstrakt

W artykule ukazano wybrane sposoby kształtowania kompetencji edukacyjnych ucznia przy użyciu narzędzia, jakim jest literatura wizualna. W ramach dyskursu przedstawiono propozycje wykorzystania literatury wizualnej przez bibliotekarzy w procesie kształtowania kompetencji uczniów. Szczególną uwagę zwrócono
na korzyści wynikające z zastosowania tej literatury w nauczaniu. Opisując konkretne książki wizualne, posłużono się metodą analizy i krytyki piśmiennictwa oraz metodą egzemplifikacyjną. Przeprowadzono analizę porównawczą tekstów kultury.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Panek, D. (2020). Wykorzystanie literatury wizualnej w kształtowaniu kompetencji uczniów na różnych etapach edukacyjnych. Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne I Media, 36(1), 25–35. https://doi.org/10.31261/NB.2020.36.02

Cited by / Share

Tom 36 Nr 1 (2020)
Opublikowane: 2020-09-21


ISSN: 1505-4195
eISSN: 2451-2575

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.