Antczak, M., Kalińska-Kula, M. (2019). Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce: na przykładzie województwa łódzkiego. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Google Scholar
Bibliologia i informatologia: Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce. Pobrane z: https://wydawnictwo.uni.lodz.pl/produkt/biblioteczny-marketing-wewnetrzny-w-teorii-i-praktyce/ (20.04.2020).
Google Scholar
Brzezińska-Stec, H., Kudrawiec, J. (red.). (2010). Marketing wewnętrzny i zarządzanie zasobami ludzkimi w bibliotece: II Ogólnopolska Konferencja Naukowa, Białystok, 24–26 czerwca 2009. Białystok: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku.
Google Scholar
Kamińska, J. (2006). Marketing wewnętrzny w bibliotece. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar
Kubów, S. (red.). (2002). Marketing i jakość usług bibliotek akademickich. Wrocław: Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP.
Google Scholar
Nowak, M., Pioterek, P., Przybysz, J. (red.). (2004). Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach. Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej.
Google Scholar
Pigla, M. (red.). (2008). Zarządzanie marketingowe biblioteką. Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej.
Google Scholar
Wojciechowska, M., Kamińska, J., Żołędowska-Król, B., Jaskowska, B. (2019). Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich.
Google Scholar
Wojciechowska, M. (red.). (2007). Marketing biblioteczny. Rozważania, dyskusje, konteksty. Gdańsk: Wydawnictwo Ateneum – Szkoły Wyższej.
Google Scholar
Wojciechowski, J. (1993). Marketing w bibliotece. Warszawa: Wydawnictwo SBP.
Google Scholar