Published: 2020-06-29

Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce. Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego

Maja Wojciechowska Logo ORCID
Section: Artykuły recenzyjne, recenzje i omówienia
https://doi.org/10.31261/NB.2020.36.07

[Library internal marketing in theory and practice on the example of libraries of the Łódź Voivodeship] Mariola Antczak, Magdalena Kalińska- -Kula. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. – 264 pp. : il. ; 25 cm. – ISBN 978-83-8142-334-2. – ISBN 978-83-8142-335-9

Abstract

Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce. Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego [Library internal marketing in theory and practice on the example of libraries of the Łódź Voivodeship] Mariola Antczak, Magdalena Kalińska--Kula. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. – 264 pp. : il. ; 25 cm. – ISBN 978-83-8142-334-2. – ISBN 978-83-8142-335-9

Download files

Citation rules

Wojciechowska, M. (2020). Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce. Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego: [Library internal marketing in theory and practice on the example of libraries of the Łódź Voivodeship] Mariola Antczak, Magdalena Kalińska- -Kula. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. – 264 pp. : il. ; 25 cm. – ISBN 978-83-8142-334-2. – ISBN 978-83-8142-335-9. Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne I Media, 36(1), 103–107. https://doi.org/10.31261/NB.2020.36.07

Cited by / Share

Vol. 36 No. 1 (2020)
Published: 2020-09-21


ISSN: 1505-4195
eISSN: 2451-2575

Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

This website uses cookies for proper operation, in order to use the portal fully you must accept cookies.