Opublikowane: 2008-10-02

Odbicia tekstów reklamowych we frazeologii rosyjskiej

Ludmiła Diadieczko

Abstrakt

ADVERTISING REFLEXES IN RUSSIAN PHRASEOLOGY

Summary

Citing a number of popular phrases originating from TV commercials, the article proves the change in the linguistic status of winged words and shows their deep penetration into the Russian linguistic cognitive field.

ODBICIA TEKSTÓW REKLAMOWYCH WE FRAZEOLOGII ROSYJSKIEJ

Streszczenie

Na przykładzie połączeń wyrazowych, które mają źródło w tekstach reklamowych, a zyskały szerokie rozpowszechnienie społeczne, autorka, ukazując, jak głęboko przeniknęły one w głąb rosyjskiej przestrzeni lingwokognitywnej, udowadnia zmianę lingwistycznego statusu skrzydlatych słów. 

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Diadieczko, L. (2008). Odbicia tekstów reklamowych we frazeologii rosyjskiej. Przegląd Rusycystyczny, (4). Pobrano z https://journals.us.edu.pl/index.php/PR/article/view/3722

Nr 4 (2008)
Opublikowane: 2015-08-27


ISSN: 0137-298X

Wydawca
Polskie Towarzystwo Rusycystyczne oraz Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.