Opublikowane: 2019-06-27

Zarządzanie działaniami media relations w ramach realizacji polityki informacyjnej organizacji

Dariusz Krawczyk Logo ORCID
Dział: Komunikowanie społeczne i polityczne
https://doi.org/10.31261/SPUS.2019.25.06

Abstrakt

Celem autora artykułu jest ustalenie zakresu zadań służb media relations funkcjonujących w różnorodnych podmiotach ze sfery życia społecznego i gospodarczego. Analizie podlegał też dobór miejsca ich ulokowania w strukturach organizacyjnych, co wpływa na rangę, sprawność działania i zakres kompetencji. Podjęto również temat opracowywania, znaczenia oraz zgodności z obowiązującym prawem procedur komunikacyjnych przygotowywanych w celu optymalizacji kontaktów organizacji ze środkami masowego przekazu.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Krawczyk, D. (2019). Zarządzanie działaniami media relations w ramach realizacji polityki informacyjnej organizacji. Studia Politicae Universitatis Silesiensis, 25, 141–158. https://doi.org/10.31261/SPUS.2019.25.06

Cited by / Share

Tom 25 (2019)
Opublikowane: 2019-11-11


ISSN: 1895-3492
eISSN: 2353-9747
Ikona DOI 10.31261/spus

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.