(Nie)obecność kobiet w przestrzeni publicznej. Red. M. Pataj. Toruń 2014.
Google Scholar
Agacinski S.: Polityka płci. Przeł. M. Falski. Warszawa 2000.
Google Scholar
Blikowska J., Ćwiek J.: Drugie pokolenie do Sejmu. „Rzeczpospolita” 15.10.2015 r.
Google Scholar
BogdanowskaJakubowska E.: Strategie tworzenia wizerunku własnego w dyskursie publicznym. W: Transdyscyplinarność badań nad komunikacją medialną. Stan wiedzy i postulaty badawcze. Red. M. Kita, M. Ślawska. T. 1. Katowice 2012.
Google Scholar
Chełstowska A., Druciarek M., Nizińska A.: Program partii a sprawa kobiet. Analiza — Obserwatorium Równości Płci, http://rownoscplci.pl/pdf.php?id=90 (dostęp: 31.10.2015).
Google Scholar
Cybulska A.: Zaufanie do polityków w ostatnich dniach kampanii wyborczej. CBOS, komunikat nr 5263 (dostęp: 30.10.2015).
Google Scholar
Die Welt: kobiety walczą o władzę w Polsce, http://www4.rp.pl/Swiat/310239876Die-Welt-kobiety-walcza-owladze-wPolsce.html (dostęp: 8.11.2015).
Google Scholar
DobekOstrowska B.: Komunikowanie polityczne i publiczne. Podręcznik akademicki. Warszawa 2012.
Google Scholar
Druciarek M., Niżyńskiej A.: (Nie)obecność kobiet w polityce. Czy wspólna strategia dla Europy ŚrodkowoWschodniej jest możliwa?. Warszawa 2014.
Google Scholar
Kicińska M.: Barierą jest płeć. 20 lat kobiet w polityce. W: A. Czerwińska, J. Piotrowska: Raport: 20 lat — 20 zmian. Kobiety w Polsce w okresie transformacji 1989—2009. Warszawa 2009.
Google Scholar
Kublik A.: Tysiąc biorących miejsc na listach wyborczych dla kobiet. „Gazeta Wyborcza” 24.09.2015 r.
Google Scholar
Kublik A.: W Sejmie i Senacie najwięcej kobiet od lat. Kwota działa, ale stanowczo za wolno. „Gazeta Wyborcza” 2.11.2015 r.
Google Scholar
Michalczyk S.: Demokracja medialna. Teoretyczna analiza problemu. Toruń 2010.
Google Scholar
Michalczyk S.: Komunikowanie polityczne. Teoretyczne aspekty procesu. Katowice 2005.
Google Scholar
MusiałKarg M.: Polacy o aktywności kobiet w polityce. Czy należy wprowadzać dodatkowe mechanizmy zwiększające udział Polek w życiu publicznym. “Political Preferences” 2014, No 8.
Google Scholar
Norris P.: Kobiety przywódcy na świecie: barwne plamy na fotografiach z pierwszych stron gazet. W: Aktorzy życia publicznego. Płeć jako czynnik różnicujący. Red. R. Siemińska. Warszawa 2003.
Google Scholar
Pająk-Patkowska B.: Psychologiczne uwarunkowania aktywności politycznej kobiet. „Przegląd Politologiczny” 2011, nr 2.
Google Scholar
PająkPatkowska B.: Stereotyp kobiety i polityka – stagnacja czy ewolucja? W: Gedner jako determinanta w przestrzeni prywatnej i publicznej. Red. A. BalczyńskaKosman, I. Andruszkiewicz, J, Kałużna, E. Kania. Poznań 2012.
Google Scholar
Pawlikowska K., Maison D.: Polki. Spełnione profesjonalistki, rodzinne panie domu czy obywatelki świata? Warszawa 2014.
Google Scholar
Politolog, specjalista ds. marketingu politycznej UW – Olgierd Annusewicz – w rozmowie z dziennikarzem „Rzeczpospolitej” Michałem Płocińskim, http://www4.rp.pl/Wiadomosci/310269878-Partiepotrzebujawyrazistegolidera.html (dostęp: 7.11.2015).
Google Scholar
Raport Obserwatorium Równości Płci Kobiety w wyborach 2015, http://rownoscplci.pl/pdf.php?id=87 (dostęp: 31.10.2015).
Google Scholar
Raport PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Scena Polityczna, http://psmm.pl/pl/raportyspecjalne (dostęp: 8.11.2015).
Google Scholar
Siemińska R.: Płeć a przekonanie o efektywności działań politycznych. W: Płeć władza wybory. Red. R. Siemińska. Warszawa 2005.
Google Scholar
Stelmach A.: Mechanizmy zwiększania partycypacji kobiet w wyborach. „Środkowoeuropejskie Studia Polityczne” 2013, nr 4.
Google Scholar
Wawrowski Ł.: „Zintegrowany model wyjaśniania” – w poszukiwaniu przyczyn niedoreprezentowania kobiet w strukturach politycznych. W: Płeć w życiu politycznym. Red. M. Jeziński, M. Wincławska, B. Brodzińska., Toruń 2009.
Google Scholar
Women in National Parliaments, http://www.ipu.org/wmne/classif.htm (dostęp: 4.11.2015).
Google Scholar