mln e-turystów w polskiej sieci, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/id-10-mln-e-turystow-w-polskiej-sieci.html (dostęp: 4.12.2016).
Google Scholar
+ serfuje w sieci, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/id-60-surfuje-w-sieci.html (dostęp: 4.12.2016).
Google Scholar
ARCIMOWICZ K.: Obraz mężczyzny w polskich mediach. Prawda. Fałsz. Stereotyp. Gdańsk 2003.
Google Scholar
Badanie: gracze komputerowi to głównie mężczyźni poniżej 30. roku życia, http://wyborcza.pl/1,91446,17136779,Badanie__gracze_komputerowi_to_glownie_mezczyzni_ponizej.html?disableRedirects=true (dostęp: 23.11.2016).
Google Scholar
BADINTER É.: XY Tożsamość mężczyzny. Przeł. G. PRZEWŁOCKI. Warszawa 1993.
Google Scholar
BERNSTEIN A.: Representation, Identity and the Media. In: The Media book. Eds. CH. NEWBOLD, O. BOY-BARRETT, H. VAN DEN BLICK. London 2002.
Google Scholar
Co trzeci internauta na stronach erotycznych, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/co-trzeci-internauta-na-stronach-erotycznych.html (dostęp: 4.12.2016).
Google Scholar
Czy strony religijne cieszą się w Polsce popularnością?, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/czy-strony-religijne-ciesza-sie-w-polsce-popularnoscia-690.html (dostęp: 22.11.2016).
Google Scholar
Diagnoza Społeczna 2015. Warunki i jakość życia Polaków. Red. J. CZAPIŃSKI, T. PANEK. Warszawa 2015.
Google Scholar
Encyklopedia gender. Płeć w kulturze. Red. M. RODAŚ-GRODZKA, et al. Warszawa 2014.
Google Scholar
FALLOWS D.: How Women and Men Use the Internet. Washington, DC, 2005.
Google Scholar
Gdzie internauci szukają newsów?, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/gdzie-internauci-szukaja-newsow.html (dostęp: 4.12.2016).
Google Scholar
GILLIS S.: Cyberspace, Feminism and Technology: Of Cyborgs and Woman. In: Introducing. Gender and Women’s Studies. Eds. D. RICHARDSON, V. ROBINSON. New York 2008.
Google Scholar
GROMKOWSKA A.: Tożsamość w cyber-przestrzeni – (re)konstrukcje i (re)prezentacje. „Kultura Współczesna. Teoria. Interpretacje. Krytyka” 1999, nr 3.
Google Scholar
HAWTHORNE S., KLEIN R.: CyberFeminism. Connectivity, Critique and Creativity. Geelong North 1999.
Google Scholar
Internauci 2015, Komunikat z badań CBOS nr 90/2015.
Google Scholar
Kim są internauci w wybranych krajach?, https://www.gemius.pl/agencje-aktualnosci/gemius-kim-sa-internauci-w-wybranych-krajach-w-europie.html (dostęp: 4.12.2016).
Google Scholar
Kobiece spojrzenie na Internet, http://www.gemius.sk/pl/archiwum_prasowe/2014-03-06/01 (dostęp: 6.09.2016).
Google Scholar
Komunikacja z kobietą w sieci, http://www.marketingkobiet.pl/komunikacja-z-kobieta-w-sieci/ (dostęp: 28.11.2016).
Google Scholar
KRIJNEN T., VAN BAUWEL S.: Gender and Media. Representing, Producing, Consuming. London–New York 2015.
Google Scholar
LIPIŃSKA J.: Tożsamość sieciowa. W: Komunikacja społeczna w świecie wirtualnym. Red. M. WAWRZAK-CHODACZEK. Toruń 2008.
Google Scholar
LÜNENBORG M., MAIE T.: Gender Media Studies. Eine Einführung. Konstanz–München 2013.
Google Scholar
M. FILIPOWICZ: (hasło) Men’s Studies/masculinity studies. W: Encyklopedia gender. Płeć w kulturze. Red. M. RODAŚ-GRODZKA et al. Warszawa 2014.
Google Scholar
Media społecznościowe jako kanał komunikacji – charakterystyka użytkowników, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/media-spolecznosciowe-jako-kanaly-komunikacji-charakterystyka-uzytkownikow.html (dostęp: 4.12.2016).
Google Scholar
Mężczyźni na aukcjach, kobiety w e-sklepach, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/mezczyzni-na-aukcjach-kobiety-w-e-sklepach.html (dostęp: 4.12.2016).
Google Scholar
Nowy raport o polskim e-commerce już dostępny, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/nowy-raport-o-polskim-e-commerce-juz-dostepny.html (dostęp: 29.11.2016).
Google Scholar
OSIKA G.: Tożsamość osobowa w epoce cyfrowych technologii komunikacyjnych. Kraków 2016.
Google Scholar
Polacy i erotyka. Kim są użytkownicy serwisu Pornhub?, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/polacy-i-erotyka-kim-sa-uzytkownicy-serwisu-pornhub.html (dostęp: 4.12.2016).
Google Scholar
Polacy na zakupach – co kupujemy online?, https://www.gemius.pl/e-commerce-aktualnosci/polacy-na-zakupach-w-sieci-co-kupujemy-online-3105.html (dostęp: 4.12.2016).
Google Scholar
Polacy w społecznościach internetowych, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/polacy-w-spolecznosciach-internetowych.html (dostęp: 30.11.2016).
Google Scholar
Polski Internet w październiku 2016, http://www.pbi.org.pl/pl/aktualnosci/289/polski-internet-w-pazdzierniku-2016 (dostęp: 30.11.2016).
Google Scholar
POSTMAN N.: Zabawić się na śmierć. Dyskurs publiczny w show-biznesu. Warszawa 2002.
Google Scholar
Randki w sieci. Na jakie strony zajrzeć w Walentynki?, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/randki-w-sieci-na-jakie-strony-zajrzec-w-walentynki.html (dostęp: 4.12.2016).
Google Scholar
Ranking internetowych wydawców sportowych, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/ranking-internetowych-wydawcow-sportowych.html (dostęp: 4.12.2016).
Google Scholar
RICHARDSON N., WEARING S.: Gender in the Media. New York 2014.
Google Scholar
ROBINSON V.: Men, Masculinities and Feminism. In: Introducing Gender and Women’s Studies. Eds. D. RICHARDSON, V. ROBINSON. New York 2008.
Google Scholar
SARTORI G.: Homo videns. Telewizja i postmyślenie. Warszawa 2007.
Google Scholar
Serwisy parentingowe w Polsce: zawartość serwisów, popularność wśród internautów, profil użytkowników. Polskie badania Internetu, luty 2011, http://pbi.org.pl/raporty/Serwisy_parentingowe.pdf (dostęp: 4.12.2016).
Google Scholar
Sezon ślubny online, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/sezon-slubny-online.html (dostęp: 21.11.2016).
Google Scholar
Sieć pełna przepisów kulinarnych, https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/siec-pelna-przepisow-kulinarnych.html (dostęp: 21.11.2016).
Google Scholar
SIUDA P.: Sieciowe gender-switching a społeczeństwo internetowe. „Media – Kultura – Społeczeństwo” 2010, nr 5.
Google Scholar
SOKOŁOWSKI M.: Od realu do wirtualu. Szkice o mediach i dziennikarstwie. Toruń 2014.
Google Scholar
SZEWCZYK Ł.: Mężczyźni szukają w sieci głównie erotyki, http://m.media2.pl/internet/109770-Mezczyzni-szukaja-w-sieci-glownie-erotyki-infografika.html (dostęp: 6.09.2016).
Google Scholar
SZPUNAR M.: Kultura cyfrowego narcyzmu. Kraków 2016.
Google Scholar
UTRACKI D.: Tak wygląda konsumpcja internetu wśród mężczyzn i kobiet, http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-i-badania/tak-wyglada-konsumpcja-internetu-wsrod-mezczyzn-i-kobiet-245942 (dostęp: 20.11.2016).
Google Scholar
WINKER G.: Internet Research from a Gender Perspective. Searching for Differentiated Use Patterns. „Journal of Information, Communication and Ethics in Society”, Vol. 3, Iss. 4.
Google Scholar
WITEK A.: „Zaadoptuj faceta”, czyli sklep z mężczyznami. Zobacz, jak dziś szukamy drugiej połówki, http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/zaadoptuj-faceta-czyli-sklep-z-mezczyznami-zobacz-jak-dzis,2155867,artgal,t,id,tm.html (dostęp: 20.11.2016).
Google Scholar
WITKOWSKA E.: Cyberfeminizm, http://magazynsztuki.eu/old/archiwum/teksty_internet_arch_all/archiwum_teksty_online_1.htm (dostęp: 29.08.2016).
Google Scholar
ZIELIŃSKA M.: Czy w Sieci można odnaleźć miłość życia?, http://www.spidersweb.pl/2014/02/czy-w-sieci-mozna-odnalezc-milosc-zycia.html (22.11.2016).
Google Scholar
ZOONEN VAN L.: Gendering the Internet. Claims, Controversies and Cultures. „European Journal of Communication” 2002, Vol. 17.
Google Scholar