Opublikowane: 2022-08-04

Kiedy Van Gogh siedzi na trzepaku. Organizacja procesu nauczania przedmiotów muzyka i plastyka – planowanie działalności dydaktycznej w szkole podstawowej

Jakub Adamczewski Logo ORCID

Abstrakt

W XXI wieku nauczanie muzyki i plastyki może być postrzegane jako klucz do rozwoju artystycznego dzieci. W artykule poruszono kwestię organizacji procesu nauczania przedmiotów muzyka i plastyka oraz planowania działalności dydaktycznej w szkole podstawowej. Głównym celem jest zaprezentowanie autorskich pomysłów i dobrych praktyk dydaktycznych, które pozwolą urozmaicić edukację artystyczną. Tego rodzaju wiedza, wynikająca zarówno z przeglądu literatury, jak i z doświadczeń pedagogicznych autora, może być cenna dla nauczycieli i badaczy zajmujących się nauczaniem i edukacją nauczycieli przedmiotów artystycznych na poziomie szkoły podstawowej.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Adamczewski, J. (2022). Kiedy Van Gogh siedzi na trzepaku. Organizacja procesu nauczania przedmiotów muzyka i plastyka – planowanie działalności dydaktycznej w szkole podstawowej. Chowanna, (2(57), 1–18. https://doi.org/10.31261/CHOWANNA.2021.57.04

Cited by / Share

Nr 2(57) (2021)
Opublikowane: 2023-02-01


ISSN: 0137-706X
eISSN: 2353-9682

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.