B r o s c h A.: Kształtowanie kompetencji społecznych wśród młodzieży w procesie komunikacji wirtualnej. Katowice: Oficyna Wydawnicza Wacław Walasek, 2013.
Google Scholar
B r o s c h A.: When the Child is Born into the Internet. Sharenting as a Growing Trend among Parents on Facebook. „The New Educational Review” 2016, vol. 43, no. 1, s. 225–235.
Google Scholar
F r a n i a M.: Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego, język polski. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2013.
Google Scholar
F r a n i a M.: Nowe media, technologie i trendy w edukacji. W kierunku mobilności i kształcenia hybrydowego. Kraków: Impuls, 2017.
Google Scholar
G a j d a J., J u s z c z y k S., S i e m i e n i e c k i B., W e n t a K.: Edukacja medialna. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2002.
Google Scholar
H u k T.: Edukacyjna wartość blogów internetowych. „Chowanna” 2007, nr 2, s. 142–157.
Google Scholar
H u k T.: Information Technology in the Process of Key Competence Development – A Description of Conditioning. „The New Educational Review” 2009, no. 3–4, s. 58–71.
Google Scholar
H u k T.: Komputer w procesie kształtowania umiejętności kluczowych. Warszawa: Difin, 2008.
Google Scholar
J u s z c z y k S.: Człowiek w świecie elektronicznych mediów – szanse i zagrożenia. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2000.
Google Scholar
B. S i e m i e n i e c k i: Technologia informacyjna w polskiej szkole. Stan i zadania. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2002, s. 7.
Google Scholar
J u s z c z y k S.: Dištančné vzdelávanie. Konštruktivistický pristup. Tłum. L. S p y r k a. Bratislava: Izdatelstvo Sapientia, 2003.
Google Scholar
J u s z c z y k S.: Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i procesów. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2002.
Google Scholar
J u s z c z y k S.: Komunikacja człowieka z mediami. Katowice: Śląsk, 1998.
Google Scholar
J u s z c z y k S.: Podstawy informatyki dla pedagogów. Kraków: Impuls, 1999.
Google Scholar
J u s z c z y k S., K w a p u l i ń s k i J.: Podstawy informatyki. Wybrane zagadnienia dla pedagogów. Katowice: Wydawnictwo ŚWSZ, 2006.
Google Scholar
J u s z c z y k S., Z a j ą c W.: Komputerowa edukacja dzieci z zaburzeniami w czytaniu i pisaniu. Katowice: Śląsk, 1997.
Google Scholar
M u s i o ł M.: Media w procesie wychowania. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2006.
Google Scholar
M u s i o ł M.: Pedagogizacja medialna rodziny. Zakres – uwarunkowania – dylematy. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2013.
Google Scholar
S i e m i e n i e c k a D., S i e m i e n i e c k i B.: Teorie kształcenia w dobie komputerów. Kraków: Impuls, 2019.
Google Scholar
S i e m i e n i e c k i B.: Technologia informacyjna w polskiej szkole. Stan i zadania. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2002.
Google Scholar
W a t o ł a A.: Information and Communications Technology in The Process of Learning – As Illustrated by a Case of Pupils from a Maasai Village. In: ICT in Educational Design. Processes, Materials, Resources. Ed. E. B a r o n - P o l a ń c z y k. Vol. 11. Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2016, s. 123–135.
Google Scholar
W a t o ł a A.: Komputerowe wspomaganie procesu kształtowania gotowości szkolnej dzieci sześcioletnich. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2006.
Google Scholar
W o ł o s z y n S.: Źródła do dziejów wychowania i myśli pedagogicznej. T. 2. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1966.
Google Scholar