Archiwalny numer

Tom 8 Nr 1 (2022)

IJREL

Opublikowane: 2022-09-15
Liczba artykułów: 9
IJREL 8(1) 2022 Contents Contributors

Wstęp

Słowo od Redakcji

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Język: EN | Data publikacji: 22-06-2022 | s. 1-5


Artykuły

Nauczanie zdalne na specjalnościach filologicznych w świetle doświadczeń w czasie pandemii – w oczach studentów i prowadzących zajęcia

Halina Widła
Język: EN | Data publikacji: 04-06-2022 | Abstrakt | s. 1-22

Ocena jakości MOOC i jego skuteczności w szkoleniu nauczycieli w zakresie kompetencji cyfrowych i ich wykorzystania w edukacji: Studium przypadku

Eugenia Smyrnova-Trybulska , Iryna Sekret , Nataliia Morze , Elspeth McKay
Język: EN | Data publikacji: 16-06-2022 | Abstrakt | s. 1-34

Wpływ wsparcia na jakość zajęć online z języków obcych na Politechnice Gdańskiej w czasie pandemii COVID-19

Iwona Mokwa-Tarnowska , Viviana Tarnowska
Język: EN | Data publikacji: 25-06-2022 | Abstrakt | s. 1-24

Nauczyciele w kształceniu na odległość w czasie pandemii COVID-19. Kontekst edukacji ogólnodostępnej, integracyjnej i specjalnej

Edyta M. Nieduziak
Język: EN | Data publikacji: 15-06-2022 | Abstrakt | s. 1-35

Edukacja zdalna uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz pomoc psychologiczno-pedagogiczna na przykładzie miasta Gliwice

Anida Szafrańska
Język: EN | Data publikacji: 25-06-2022 | Abstrakt | s. 1-28

Kształcenie zdalne na wydziałach pedagogicznych uniwersytetów w Czechach

Lucie Zormanova
Język: EN | Data publikacji: 16-06-2022 | Abstrakt | s. 1-19

Rola emocji w kontekście kształtowania postaw nauczycieli akademickich wobec e-learningu

Krystian Tuczyński
Język: EN | Data publikacji: 17-06-2022 | Abstrakt | s. 1-28

E-learning dla skazanych. Doświadczenia ze Szwecji, Norwegii, Polski, Finlandii i Niemiec

Daria Joanna Becker-Pestka
Język: EN | Data publikacji: 30-06-2022 | Abstrakt | s. 1-24


Tom 10 Nr 2 (2024)
Opublikowane: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencja CC

Licencja CC BY-SA

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.