Archiwalny numer

Tom 7 Nr 1 (2021)

IJREL

Opublikowane: 2021-11-24
Liczba artykułów: 11
IJREL 7(1) 2021 (English) Contents (English) Contributors (English)

Wstęp

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska , Anna Studenska
Język: EN | Data publikacji: 24-06-2021 | Abstrakt | s. 1-3


Artykuły

Nauczanie na odległość, online i mieszane jako główne trendy edukacyjne w warunkach pandemii 2020

Oksana Strutynska , Mariia Umryk
Język: EN | Data publikacji: 29-06-2021 | Abstrakt | s. 1-25

Wiedza oparta na technologiach w chmurze i glokalne dylematy w szkolnictwie wyższym

Nuno Silva , Isabel Alvarez
Język: EN | Data publikacji: 24-06-2021 | Abstrakt | s. 1-19

Strategie uczenia się stosowane przez studentów studiujących na odległość

Lucie Zormanova
Język: EN | Data publikacji: 22-06-2021 | Abstrakt | s. 1-20

Metodologia wykorzystania technologii rozszerzonej rzeczywistości w szkoleniu przyszłych nauczycieli informatyki

Nadiia Balyk , Inna Grod , Yaroslav Vasylenko , Galyna Shmyger , Vasyl Oleksiuk
Język: EN | Data publikacji: 29-06-2021 | Abstrakt | s. 1-20

Organizacja nauki na odległość z matematyki w szkole podstawowej

Svitlana Skvortsova , Tetiana Britskan
Język: EN | Data publikacji: 24-06-2021 | Abstrakt | s. 1-23

Nauczanie przedmiotu „Połączenie systemów” na Uniwersytecie Estremadura

Juan Arias Masa , Rafael Martín Espada , Juan Arias Abelaria
Język: EN | Data publikacji: 29-06-2021 | Abstrakt | s. 1-22

Korzystanie ze zdalnego nauczania w czeskiej populacji w kontekście europejskim

Hanne-Lore Bobáková , Martina Chylková
Język: EN | Data publikacji: 24-06-2021 | Abstrakt | s. 1-13

Pomiar zaangażowania studentów podczas rozwiązywania testów w e-kursach

Krzysztof Dziedzic
Język: EN | Data publikacji: 29-06-2021 | Abstrakt | s. 1-17

Visual Literacy as a Dimension of the Young Generation’s Cultural Capital – Comparative Research

Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska
Język: EN | Data publikacji: 24-06-2021 | Abstrakt | s. 1-30


Sprawozdania



Tom 10 Nr 2 (2024)
Opublikowane: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencja CC

Licencja CC BY-SA

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.