„Dziennik. Gazeta Prawna” 20.05.2015.
Google Scholar
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Andrzej‑Duda‑zmienia‑stanowisko‑ws‑zwiazkow‑partnerskich‑i‑in‑vitro‑Pod‑pewnymi‑warunkami,wid,17487489,wiadomosc.html (dostęp: 27.04.2015).
Google Scholar
„Narastanie obaw związanych z wprowadzeniem euro”, nr 151/2014, Warszawa listopad 2014.
Google Scholar
„Postawy wobec zapłodnienia metodą in vitro”, badanie BS/121/2012, wrzesień 2012, http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2012/K_121_12.PDF (dostęp: 03.05.2015).
Google Scholar
Badanie CBOS 143/2014 —, http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2014/K_143_14.PDF (dostęp: 9.12.2014).
Google Scholar
Cichosz M: Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego. W: Marketing polityczny w teorii i praktyce. Red. A.W. Jabłoński, L. Sobkowiak. Wrocław 2009.
Google Scholar
Cwalina W., Falkowski A.: Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna. Gdańsk 2005.
Google Scholar
Dobek‑Ostrowska B.: Komunikowanie polityczne i publiczne. Warszawa 2006.
Google Scholar
http://tajnikipolityki.pl/najlepszy‑kandydat‑sld‑na‑prezydenta/ (dostęp: 14.02.2015).
Google Scholar
Jeziński M.: Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. Przypadek III Rzeczpospolitej. Toruń 2004.
Google Scholar
Kolczyński M.: Newralgiczne obszary doradztwa politycznego. „Roczniki Nauk Społecznych” 2014, T. 6.
Google Scholar
Kolczyński M.: Strategie komunikowania politycznego. Katowice 2008.
Google Scholar
Kołodziej Sz.: Prezydencka kampania wyborcza 2010. Mediatyzacja marketingu politycznego. „Studia Polityczne” 2012, nr 29.
Google Scholar
Leary M.: Wywieranie wrażenia na innych: o sztuce autoprezentacji. Gdańsk 2000.
Google Scholar
M. Cichosz: Wizerunek lidera politycznego. W: Marketing polityczny — w poszukiwaniu wyborczego sukcesu. Red. M. Jeziński. Toruń 2005.
Google Scholar
Mazur M.: Marketing polityczny. Studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce. Warszawa 2006.
Google Scholar
Mazur M., Turska-Kawa A.: Kampania prezydencka w USA w 2008 roku. Modernizacja i profesjonalizacja kampanii wyborczych. „Studia Politicae Universitatis Silesiensis” 2010, T. 6.
Google Scholar
Młodzi wyborcy po wyborach 2014 roku. Red. J. Zbieranek. Toruń 2015.
Google Scholar
Nimmo D., Savage R.: Candidates and Their Images: Concepts, Methods and Findings. Goodyear 1976.
Google Scholar
Norris P.: A Virtous Circle: Political Communication in Post Industrial Democracies. New York 2000.
Google Scholar
Pietraś Z.: Decydowanie polityczne. Warszawa 1998.
Google Scholar
Piontek D.: Komunikowanie polityczne i kultura popularna. Tabloidyzacja informacji o polityce. Poznań 2011.
Google Scholar
Przybysz Ł.: Zarządzanie wizerunkiem polityka. W: Obszary badań wizerunku. Red. A. Waszkiewicz. Warszawa 2013.
Google Scholar
Turska-Kawa A.: Przywództwo polityczne jako wynik wzajemnej relacji między przywódcą a jego zwolennikami. W: Przywództwo polityczne w Polsce i na świecie. Red. M. Hartliński. Olsztyn 2013.
Google Scholar
www.pkw.gov.pl.
Google Scholar
ewybory.eu (dostęp: 14.02.2015).
Google Scholar
http://cbos.pl/SPISKOM.POL/2012/K_085_12.PDF (dostęp: 27.04.2015).
Google Scholar
http://tajnikipolityki.pl/wybory‑prezydenckie/(dostęp: 27.04.2015).
Google Scholar