Czaja Kamila, 2016: Łaska dobrego warsztatu. „artPAPIER”, nr 7–8 (295–296). [Online:]
Google Scholar
Czaja Kamila, 2017a: Pełne opowieści. „artPAPIER”, nr 23 (335). [Online:]
Google Scholar
Czaja Kamila, 2017b: Wiara czyni zbrodnię. „artPAPIER”, nr 13 (325). [Online:]
Google Scholar
Ćwiek Jakub, 2015a: *** [wprowadzenie do opowiadania Cmentarzysko potworów]. W: Anna Kańtoch: Światy Dantego. Warszawa: Uroboros.
Google Scholar
Ćwiek Jakub, 2015b: Wstęp. W: Anna Kańtoch: Światy Dantego. Warszawa: Uroboros.
Google Scholar
Drab Ewa, 2016: Magia a kryminał, fantasy a literatura detektywistyczna: stylizacja i łączenie gatunków w powieści Mag niezależny Flossia Naren Kiry Izmajłowej. W: Fantastyka w literaturach słowiańskich. Idee, koncepty, gatunki. Red. Andrzej Polak, współpraca Monika Karwacka. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar
ESFS Awards 2000–2009. [Online:]
Google Scholar
Głowacka Maria, 2013: Wstęp do teorii trzech kręgów kobiecej prozy science fiction w Polsce. Na przykładzie twórczości Antoniny Liedtke i Anny Kańtoch. „Wielogłos”, nr 4 (18).
Google Scholar
Jaszczura Konrad, 2018: Tropią, mordują, kochają. O kobiecej literaturze popularnej. [Online:]
Google Scholar
Kaczor Katarzyna, 2014: Bogactwo polskich światów fantasy. Od braku nadziei ku eukatastrophe. W: Anatomia wyobraźni. Red. Sebastian Jakub Konefał. Gdańsk: Gdański Klub Fantastyki.
Google Scholar
Kaczor Katarzyna, 2017: Z „getta” do mainstreamu. Polskie pole literackie fantasy (1982–2012). Kraków: Universitas.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2004: Miasto w zieleni i błękicie. Lublin: Fabryka Słów.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2005: Diabeł na wieży. Lublin: Fabryka Słów.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2006: Zabawki diabła. Lublin: Fabryka Słów.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2007: 13. anioł. Lublin: Fabryka Słów.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2012: Czarne. Warszawa: Powergraph.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2013a: Przedksiężycowi. T. 3. Warszawa: Powergraph.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2013b: Tajemnica Diabelskiego Kręgu. Warszawa: Uroboros.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2015a: Światy Dantego [zbiór opowiadań: Światy Dantego, Duchy w maszynach, Cmentarzysko potworów, Szczęścia i wszelkiej pomyślności, Za siedmioma stopniami, Okno Myszogrodu, Człowieknieciągły, Miasteczko, Portret rodziny w lustrze]. Warszawa: Uroboros.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2015b: Tajemnica Nawiedzonego Lasu. Warszawa: Uroboros.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2016a: Czwarta nad ranem [zbiór; opowiadania: Angevina, Dobry człowiek w piekle, Czwarta nad ranem, Pająk, Harfa pustyni, Pięć dziwnych nocy wigilijnych, Sztuka porozumienia]. Warszawa: BookRage.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2016b: Łaska. Wołowiec: Wydawnictwo Czarne.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2016c: Majstersztyk. Anatomia cudu. Warszawa: BookRage.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2017a: Niepełnia. Warszawa: Powergraph.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2017b: Przedksiężycowi. T. 1. [wyd. 1 – 2009]. Warszawa: Powergraph.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2017c: Przedksiężycowi. T. 2 [wyd. 1 – 2013]. Warszawa: Powergraph.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2017d: Wiara. Wołowiec: Wydawnictwo Czarne.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2018a: Człowiek, który kochał. W: Inne światy. Antologia inspirowana pracami Jakuba Różalskiego. Kraków: Wydawnictwo Sine Qua Non.
Google Scholar
Kańtoch Anna, 2018b: Tajemnica godziny trzynastej. Warszawa: Uroboros.
Google Scholar
Kozicka Dorota, 2013: Fantastyczni pisarze, czyli o tym, jak pisarze fantastyczni podbijają polską literaturę. „Wielogłos”, nr 4 (18).
Google Scholar
Kryminalna Piła dla Anny Kańtoch!, 2017. [Online:]
Google Scholar
Laureaci 2013, 2013. [Online:]
Google Scholar
Laureaci Nagrody Fandomu Polskiego im. Janusza A. Zajdla. [Online:]
Google Scholar
Mazurkiewicz Adam, 2015: Patchwork genologiczny. O grach współczesnejliteratury kryminalnej z fantastyką grozy. „Literatura i Kultura Popularna”, nr 21.
Google Scholar
Nigdy nie zakładam przesłania. Rozmowa z Anną Kańtoch, 2013. „Nowa Fantastyka”, nr 8 (371).
Google Scholar
Nocny stolik #8. Anna Kańtoch: Mam słabość do książek o morderstwach na wrzosowisku, 2018. [Online:]
Google Scholar
Nowrot Artur, 2017: Drugie połówki (A. Kańtoch Niepełnia). „Popmoderna”, 30.10.2017. [Online:]
Google Scholar
Olkusz Ksenia, 2008: Hybrydy gatunkowe, czyli kryminalno-gotyckie zagadki Anny Kańtoch. „Literatura i Kultura Popularna”, nr 14.
Google Scholar
Potrzebne jest jeszcze coś, czyli wywiad z Anną Kańtoch, 2017. [Online:]
Google Scholar
Powieść o tożsamości. Rozmowa z Anną Kańtoch o książce Niepełnia, 2017. [Online:]
Google Scholar
Prokopowicz Lidia, 2016: Święci i demony w prozie Anny Kańtoch. W: Światy grozy. Red. Ksenia Olkusz. Kraków: Ośrodek Badawczy Facta Ficta.
Google Scholar
Rotter Artur Ł., 2013: „Czarne” jako fantastyka naukowa. Interpretacja. [Online:]
Google Scholar
Smuszkiewcz Antoni, 2012: Problemy periodyzacji współczesnej fantastyki. W: Fantastyka w obliczu przemian. Red. Rafał Kochanowicz, Dorota Mrozek, Beata Stefaniak. Poznań: Wydawnictwo Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk.
Google Scholar
Trębicki Grzegorz, 2007: Fantasy. Ewolucja gatunku. Kraków: Universitas.
Google Scholar
Trocha Bogdan, 2017: Zbrodnia w fantastycznych światach. Motywy kryminalne w literaturze fantastycznej. Zielona Góra: Pracownia Mitopoetyki i Filozofii Literatury.
Google Scholar
Wywiad z Anną Kańtoch. Lubię historie „z tajemnicą”, 2012. [Online:]
Google Scholar
Zwierzchowski Marcin, 2018: Fantastyka coraz bardziej kobieca. 29.09.2018. [Online:]
Google Scholar